بیوگرافی محسن یاحقی

محسن یاحقی از خوانندگان جوان  و سرشناس کشورمان است که علاوه بر خوانندگی ، ترانه سرایی و آهنگسازی آهنگهایش هم با خودش است. کشور در ۱۵ بهمن سال ۱۳۶۴ در گرکان چشم به جهان گشود و از سال ۸۵ به تهران نقل مکان کرد.

شروع فعالیت هنری

او در همان ابتدا به فراگیری سازهایی مثل گیتار پرداخت و نزد استاد بهرام دهقان یار به یادگیری پیانو رو کرد.پس از آن به سراغ حوزه های دیگر موسیقی رفت و صدابرداری و ضبط میکس را نیز از استادش فراگرفت.از همان آغاز ترجیحش این بود که برای نوشته های خودش بنوازد و ساز بزندو همین باعث شد که اصولا یادگرفتن یاز را برای ملودی های خودش دوست داشته باشد. وی همین کار را پیشه گرفت و از سال ۸۵ تا به امروز به همین روش به فعالیت حرفه ای خود ادامه میدهد.

علاقه به مطالعه

محسن یاحقی به مطالع و کتبخوانی علاقه زیادی دارد و از کودکی در اوقات فراغتش به مطالعه میپرداخت.  وی همچنین  اظهار کرده که نویسنده مورد علاقه اش شاملو است و از کودکی با نوشته های او اخت شده است.

خودکفایی در ساخت آهنگ

یاحقی تمام کارهایی که برای آاده سازی یک آهنگ لازم است از نوشتن ترانه و ملودی آهنگ تا خوانندگی و تنظیم را خود انجام می دهد و اینکه برای ترانه های خودش ملودی آهنگ بنویسد از کارهای مورد علاقه او است. چنانکه در مصاحبه ای چنین گفته است که زندگی من در دو قسمت میگذرد. قسمت اول نوشتن و سپس موزیک.

اینطور که به نظر می رسد او دیوانه وار به حرفه ای که برای خود برگزیده است عشق میورزد و با آن زندگی میکند.

در زیر به تعدادی از مجموعه اثرهای محسن یاحقی اشاره میکنیم:

آلبوم گله آلبوم حادثه آلبوم تمنادیوونه بازی

تک آهنگ ها:
آغوش
به من برگردون
خداحافظ
سزاوارم
سقوط
سقوط
همش تقصیر تو بود
آروم آروم
کعبه احساس
الهی خوشبخت شی
بگو آره
بن بست
گریه میکردم
خدا جز تو کی میدونه
یه عاشق
شهر بی تو
دوست دارمه
بمون
مرد دیروز تو
یه روز میای
خاطرات
نفرین

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

7 + هفت =