بیوگرافی آرون افشار

آرون افشار با نام اصلی وحید افشار، خواننده تازه کار و جویای نامی است که به تازگی پا به عرصه هنر و خانندگی گذاشته است.  او از جمله خوانندگانی است که طرفداران زیادی هم در بین جوانان و هم در افراد پا به سن گذاشته دارد و علت این مشهوریت او نیز سبک خاصی است که در آهنگ هایش دارد و همچنین صدای بی نظیرش. جالب است بدانید که آهنگسازی بسیاری از آهنگهایش را نیز خودش انجام داده است.

وی در سال ۱۳۷۷ در شهر شاندیز مشهد به دنیا آمد و موسیقی را از کودکی آغاز کرد. ساز ابتدایی او گیتار است که در سن ۷ سالگی شروع به فراگیری  این ساز کرد. البته وی دستی هم در نواختن پیانو دارد اما ساز تخصصیش گیتار است.

سرانجام وی در سال ۱۳۹۶ فعالیت حرفه ای خود را شروع کرد و در همین سال هم با آهنگ جانم باش توانست خود را به مردم بشناساند و  طرفداران زیادی پیدا کرد. در نهایت این خواننده همکاری خود را با معین راهبر شروع کرد و هم اکنون مدیر برنامه های او راهبر میباشدکه خوده آرون نیز در صفحه اینستگرامش این موضوع را عنوان کرده است.

معین راهبر نیز یکی از بهترین ها در عرصه موسیقی است که با بسیاری از خواننده ها همکاری داشته که اکنون یا آرون کار میکند.

خوب است بدانید که آرون در خانواده ای هنرمند چشم به جهان گشود و پدر او با نام حبیب افشار هم خواننده و نوازنده پیانو است که همین امر تاثیر بسزائی در پیشرفت او در زمینه هنر و موسیقی داشته است. او یک برادر کوچکتر از خودش دارد که متولد سال ۱۳۹۰ است و در حال حاضر مشعول فراگیری موسیقی است.

اولین اجرای زنده آرون افشار در ۲۹ دی ماه سال ۱۳۹۸ در سالن همایش میلاد نمایشگاه بین المللی تهران بود که این خواننده با استقبال بی نظیر هوادارانش رو به رو شد.

از آثاری که آرون افشار در بخش آهنگسازی و خوانندگی در آنها فعالیت داشته میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

“ترکم کردی”، “جانم باش”، “طبیب ماهر”، “خط و نشان”، “دلشوره”، “گیسو پریشان”، “یار قدیمی”، “شب رویایی”، “کجایی”، “مادر”، ” آرون افشار زلزله “، “عاشق کش”، “پناه عاشقان”، “رفتم که رفتم”، “ساحل آرامش”.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

19 + هشت =