برترین های نخستین جشنواره عکس صحنه تجلیل شدند

ابهرآنلاین: همزمان با مراسم اختتامیه بیست و ششمین جشنواره تئاتر استان زنجان از برترین های نخستین جشنواره عکس صحنه در استان زنجان تجلیل شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از زنجان، همزمان با برگزاری اختتامیه بیست و ششمین جشنواره تئاتر استان زنجان از برگزیدگان نخستین جشنواره عکس صحنه تجلیل شددوربین1

در این جشنواره برای اولین بار و به صورت منسجم عکس هایی از اجرای نمایش های بیست و ششمین جشنواره تئاتر استان زنجان به نمایش درآمد.

در این مراسم به واسطه همسانی و هم گرایی در خلق آثار، عکس صحنه ناصر محمدی، نادر پناه زاده و سیاوش عربخانی به عنوان آثار برتر معرفی شدند.

همچنین نیلوفر محمودیان و سمیرا ابراهیمی به عنوان نفرات برگزیده جشنواره عکس صحنه انتخاب شدند.

در ادامه این جشنواره رئیس انجمن نمایش استان زنجان با اشاره به برگزاری بیست و ششمین جشنواره تئاتر استان زنجان از (۲۶ تا ۲۹ اردیبهشت) اظهار کرد: امسال به جهت اجرای زودتر این جشنواره گروه های نمایشی با آمادگی کامل در صحنه حاضر نشدند.

علی آقاجانلو با اشاره به اینکه فراخوان این جشنواره نیمه اول اردیبهشت امسال به انجمن نمایش ابلاغ شد، خاطرنشان کرد: آخرین تاریخ دریافت آثار با رایزنی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان از (۱۴مرداد) با ۱۵ روز تاخیر تغییر کرد.

به گفته وی، بازبینی آثار (۲۱ مرداد) توسط هیات بازبینی متشکل از خانم شریف پور و آقایان ساسان قجر و اصغر شعبانی پایان یافت، گفت: ۲۵ اثر داوطلب شرکت در این دوره از جشنواره بودند که از این تعداد با رای هیات بازبینی ۹ اثر برای نمایش به بیست و ششمین جشنواره معرفی شدند.

آقاجانلو ادامه داد: سه اثر از شهرستان زنجان، ۲ اثر از شهرستان ابهر، یک اثر از شهرستان خرم دره، ۲ اثر از شهرستان خدابنده و یک اثر از شهرستان طارم به مرحله استانی راه یافتند.

انتهای پیام/

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

پنج × سه =