۵۶ هزار جلد دفترچه بیمه همگانی سلامت در استان زنجان صادر شد

ابهرآنلاین: مدیر کل بیمه سلامت استان زنجان گفت: ۵۶ هزار و ۲۱۳ جلد دفترچه بیمه همگانی سلامت به متقاضیان واجد شرایط در این استان صادر شده است.

مجید صادقی روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا مجموع ثبت شدگان برای دریافت دفترچه بیمه همگانی سلامت این استان را بالغ بر ۷۶ هزار و ۳۲۴ نفر ذکر کرد و افزود: برای بیشتر متقاضیان واجدین شرایط در این استان دفترچه صادر شده و مابقی نیز به تدریج انجام خواهد شد.
بیمه سلامت
وی یادآورشد: طرح بیمه همگانی سلامت با هدف تحت پوشش قرار دادن افراد غیر برخوردار به ویژه نیازمندان و محرومان اجرا شده است.

صادقی ابراز کرد: از مجموع ثبت نام شدگان در این استان ۴۸ هزار و ۵۹۷ نفر مربوط به شهر زنجان است و در شهرهای ابهر و خرمدره نیز به ترتیب ۱۲ هزار و ۱۸۹ و هشت هزار و ۳۶۷ نفر ثبت نام کرده اند.

وی، با اشاره به اینکه تا کنون ۳۷ هزار و ۱۸۹ جلد دفترچه بیمه سلامت در شهرستان زنجان صادر شده است اظهار کرد: در شهرهای ابهر،خرمدره و خدابنده نیز به ترتیب هشت هزار و ۴۳۳،شش هزار و ۲۸ و چهار هزار و ۹۳۲ جلد دفترچه به متقاضیان واجد صادر شده است.

مدیر کل بیمه سلامت استان زنجان گفت:صدور دفترچه ها، طبق برنامه ریزی انجام گرفته با مراکز پیشخوان دولت الکترونیک در این استان به نحو مطلوبی ادامه دارد.

وی خاطر نشان کرد: هم اکنون ۲۰ دفتر پیشخوان طرف قرار داد با بیمه سلامت این استان در امر ارائه و صدور دفترچه بیمه سلامت همکاری می کنند که چهار دفتر آن در شهر زنجان واقع شده است.

به گزارش ایرنا، هم اکنون ۵۵۶ هزارو ۸۳۵ نفر در این استان تحت پوشش بیمه سلامت هستند که ۵۵ درصد از جمعیت یک میلیون و ۱۵ هزار نفری استان را شامل می شود.

انتهای پیام/

 

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

سه × 4 =