رصد توییتری نمایندگان؛ خلیج فارس دباغ‌خانه کشورهای تابع آمریکاست

مصطفی نخعی نماینده مردم شهرستان های نهبندان و سربیشه در مجلس شورای اسلامی در حساب توییتری خود نوشت: ابلاغیه هیات وزیران در خصوص افزایش حقوق نیروهای کارگری ارگان های دولتی، بر خلاف قانون بودجه و مصوبات شورای عالی کار است. انتظار داریم دولت هر چه زودتر نسبت به اصلاح این رویه و رسیدگی به اعتراضات بحق این نیروها از جمله نیروهای قرارداد مدت موقت وزارت نفت اقدام کند.

وی در توییت دیگری نوشت: تعدد قراردادهای کاری در وزارت نفت و در کنار آن بی عدالتی در پرداخت‌ها، ضمن بروز مشکلات عدیده برای نیروی انسانی این وزارتخانه، زمینه بی انگیزگی و تهی شدن نفت از نخبگان را فراهم کرده است.

اردشیر مطهری نماینده مردم گرمسار و آرادان هم در توییتی عنوان کرد: دیدار مقام معظم رهبری و تذکرات ناصحانه ایشان چون همیشه نعمتی بود ماندگار و توصیه هوشمندانه ایشان مبنی بر عدم دخالت نمایندگان در انتصابات و توجه مسوولان به نظرات نمایندگان در انتخاب مدیران حوزه انتخابیه، تبیین کننده وظایف متقابل مسوولان و نمایندگان در انتخاب مدیران بود.

وی در توییت دیگری با هشتگ مافیای خودرو، نوشت: وقتی فقط یکی از خودروسازان بزرگ ۹۰ شرکت زیرمجموعه دارد که فقط اسم است و حقوق، می‌شود استخدام سفارشی ۲۵هزار نفر در خودروسازی، نمونه اش استخدام دو پسر دانشجوی یکی از نمایندگان در دو شرکت خودروسازی بعنوان مشاور و عضو هیات مدیره و این وضع نابسامان صنعت خودروسازی.

حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده مردم شهرستان‌های شاهین‌شهر، میمه و برخوار نیز توییت کرد: فرمایشات رهبر معظم انقلاب نصب العین و نقشه راهمان در هیات رئیسه مجلس خواهد بود. تأکید معظم له بر انقلابی بودن مجلس، بار مسوولیت را دو چندان کرد.

همچنین علی حدادی ‌نماینده مردم ساوجبلاغ، نظرآباد و طالقان در توییتی با هشتگ های نفتکش یونانی و ایران مقتدر، نوشت: آفرین به عناصر مومن در جمهوری اسلامی ایران که خوش‌خدمتی برخی برای آمریکا را بی‌جواب نگذاشتند.

سیدمصطفی میرسلیم نماینده مردم تهران هم در توییتر عنوان کرد: دولت و دادستان کل نباید صبر کنند تا فاجعه ای مانند آبادان رخ بدهد و به جستجوی متخلف و مجرم بپردازند؛ زیر پا گذاشتن ضوابط در شهرداری تهران با هدف کسب درآمد، به صورت عادی درآمده است؛ قبل از بروز فاجعه به سراغ مقصران بروید و تخلف‌ها را اصلاح کنید.

حمیدرضا حاجی بابایی نماینده مردم همدان نیز توییت کرد: رتبه بندی معلمان، سخن حقی که از زبان معلمان بیان می شود و لازم است که: دولت باسرعت، دقت، بلندنظری انجام دهد و تمام ۳۸ هزار میلیارد تومان را برای سال ۱۴۰۱هزینه کند و بر اجرا نظارت کامل خواهیم کرد.

امروز همچنین هادی بیگی‌نژاد ‌نماینده مردم ملایر در توییتی نوشت: اقدام مذبوحانه یونان در توقیف نفتکش ایرانی با توقیف دو نفتکش یونانی توسط نیروی دریایی سپاه پاسخ داده شد. دست‌مریزاد به سبزپوشان جمهوری اسلامی ایران؛ آمریکا هم بداند که مصادره کشتی ایرانی بدون هزینه و بی پاسخ نخواهد ماند. به وقتش سیلی مقتدرانه‌ای خواهیم زد.

حسن شجاعی ‌نماینده مردم ابهر، خرمدره و سلطانیه هم در توییتر عنوان کرد: سلام فرمانده ۱- نام مهدی موعود را سر زبان‌ها انداخته، ۲- پیوند نظام با ظهور را فریاد زده، ۳- تربیت نسل آینده ایران را جهت مهدوی و دفاع از نظام بخشیده، ۴- و دشمنان و غربگرایان داخلی را به هذیان‌گویی واداشته: نمک به زخم مردم پاشیدن! برگزاری جشن در مصیبت مردم و شهادت امام!

سید ناصر موسوی لارگانی نماینده مردم شهرستان فلاورجان نیز توییت کرد: کشورهایی که به تبعیت از آمریکا علیه منافع ایران اقدام می‌کنند، بدانند خلیج فارس دباغ خانه است و گذر پوست هم به دباغ خانه خواهد افتاد. خیال نکنند با توقیف نفتکش و دزدیدن نفت ملت ایران می‌توانند قسر در بروند. دست مریزاد می‌گوییم به دلاورمردان سپاه که یونانیان را خوب تنبیه کردند.

همچنین جلیل رحیمی جهان آبادی نماینده مردم تربت جام، تایباد، باخرز و صالح آباد در توییتی نوشت: اقدام سپاه پاسداران در توقف دو کشتی متخلف یونانی؛ عملی منطبق بر موازین حقوق دریاهاست. سپاه نیروی دفاعی ما و مورد حمایت همه ارکان حاکمیت و مردم است. غرب نمی‌تواند دزدی نفت ما را قانونی و برخوردسپاه با نفتکش‌های متخلف را غیر قانونی بداند؛ استاندارد دوگانه بین المللی وجود ندارد.

بهروز محبی نجم آبادی ‌نماینده مردم شهرستان های سبزوار، جوین، جغتای، خوشاب، داورزن‌ و ششتمد هم در توییتر عنوان کرد: به عنوان عضو گروه دوستی پارلمانی یونان، از دولت یونان درخواست استیفای کامل حقوق ملت مقتدر ایران اسلامی را دارم. یونان سریع خطای نابخشودنی خود در همکاری با شیطان بزرگ و دزدی دریایی نفت ایران را جبران کند. ما سالهاست شاخ بزرگترین غارتگر بین المللی، آمریکای جهانخوار را شکسته ایم.

علی بابایی کارنامی ‌نماینده مردم ساری و میاندرود نیز توییت کرد: توقیف نفتکش یونانی حامل یک پیام مهم است: از این به بعد فقط ایران نیست که هزینه تحریم‌ها را می پردازد بلکه کشورهایی که پیرو آمریکا هستند نیز باید هزینه آن را بپردازند؛ دنیا باید بداند که آمریکا دیگر قادر به حمایت از هم‌پیمانان خود نیست.

امروز همچنین محمدرضا احمدی سنگری نماینده مردم رشت و خمام در حساب مجازی خود نوشت: جمله معروف امام خمینی (ره) که اگر سپاه نبود کشور هم نبود در توقیف نفتکش یونانی نمود پیدا می‌کند. اگر معادله بازدارندگی و مقابله به مثل سپاه نبود چه بسا امروز جریان صادرات نفت کشور به طور کلی قطع می‌شد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

19 − نوزده =