بودجه سرانه ابهر؛ کمتر از ۲۰۰ هزارتومان- بودجه سرانه تهران؛ یک میلیون و سیصد هزارتومان

ابهرآنلاین: شهردار ابهر گفت: بودجه سرانه ابهر کمتر از ۲۰۰ هزار تومان و بودجه سرانه تهران یک میلیون و سیصد هزارتومان است.

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، عبدالعلی قاسم‌پور در جمع خبرنگاران با بیان اینکه باید بودجه شهر ابهر را افزایش دهیم، اظهار داشت: بودجه سرانه هر شهروند تهرانی یک میلیون و ۳۰۰ هزار تومان است.شهردار ابهر

وی افزود: این در حالی است که در ابهر سرانه ما از ۲۰۰ هزار تومان نیز کمتر است که با این ارقام خدمت‌رسانی به سختی صورت می‌گیرد.

شهردار ابهر با اشاره به برنامه‌های در نظر گرفته شده شهرداری برای ارائه خدمات و جلب رضایت مردم اظهار داشت: برای ارائه خدمات بیشتر به مردم، شهرداری ابهر را به چهار ناحیه تقسیم کرده‌ایم.

قاسم‌پور متذکر شد: این چهار ناحیه شامل شریف‌‌آباد، شناط، حسین‌ آباد و ناحیه مرکزی است.

وی تصریح کرد: شهرداران این نواحی انتخاب شده و در حال اجرایی کردن اقدامات‌ دیگر نیز هستیم.

شهردار ابهر با اشاره به سابقه شهر ابهر گفت: شهرستان ابهر به لحاظ سابقه ۸۵ ساله شهرداری خود، پیوسته در تلاش بوده که مدیریت خوبی برای عمران، آبادانی و زیبا‌سازی شهرستان انجام دهد.

قاسم‌پور با بیان اینکه به صورت کارشناسی برنامه‌ای تنظیم کرده‌ایم که مردم از ما راضی خواهند بود، گفت: در بحث فضاهای شهر و پارک‌ها و همچنین در ساماندهی آب نماها و المان‌های شهری برنامه‌های ویژه‌ای در نظر گرفته‌ایم.

وی با بیان اینکه شهرستان ابهر از برند بالایی برخوردار است، اظهار داشت: تقدیم ۴۵۰ شهید، یک هزار و ۲۰۰ جانباز و ۱۲۰ آزاده نشان از ولایتمداری مردم این خطه به امام راحل و منویات مقام معظم رهبری است.

شهردار ابهر در پایان با بیان اینکه اساس محور کار من بر محور کار خواهد بود، گفت: تمام تلاش خود را برای اتمام کارهای ناتمام و به ویژه بخش سرمایه‌گذاری به کار خواهم برد.

انتهای پیام/

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نه − نه =