شرکت ایریکو ابهر سالانه ۵۰۰ دستگاه واگن باری تولید می کند

ابهرآنلاین: مدیرعامل شرکت ایریکو ابهر گفت: در حال حاضر ظرفیت تولید در این بخش ۵۰۰ دستگاه واگن باری در سال است.

به گزارش خبرنگار مهر، غلامرضا رزازی ظهر سه شنبه در آیین تحویل اولین مجموعه از واگن‌های باری لبه بلند شرکت ایریکو ابهر افزود: با استفاده از کارشناسان داخلی در تیرماه سال گذشته خط تولید واگن در این شرکت به بهره‌برداری رسید.
واگن
وی ادامه داد: فعالیت شرکت در این حوزه یک شیفت کاری است که با حل مسائل موجود، سرعت کار بیشتر شده و قابلیت افزایش تا سه شیفت کاری را خواهد داشت.

رزازی ادامه داد: محصول بعدی شرکت، واگن کفی برای ذوب‌آهن اصفهان است که تا دو ماه آینده به خط تولید خواهد رسید.

مدیرعامل شرکت ایریکو ابهر گفت: در حال بازاریابی صادراتی در ۳۰ کشور دنیا هستیم و با توجه به پتانسیل شرکت، امیدواریم در توسعه صادرات محصولات شرکت به افق موفقی دست پیدا کنیم.

همچنین  مدیر کارخانه ایریکو ابهر گفت: برای چشم‌انداز شرکت در سال ۱۴۰۴ تولید ۱۶ هزار واگن باری برای ورود به ناوگان کشوری، در دستور شرکت ایریکو ابهر قرار دارد.

کوروش وثیق‌مهر  افزود: قرارداد تولید ۳۰۰ واگن لبه بلند که همه مراحل تولید آن در داخل این شرکت صورت می‌گیرد، با شرکت نورالرضا منعقد شد که اولین محموله واگن‌های باری لبه بلند این شرکت بوده و در فاز اول آن ۱۵۰ دستگاه واگن تولید شده و ۵ دستگاه از محموله اول این قرارداد امروز به شرکت نورالرضا تحویل داده می‌شود.

وی ادامه داد: شرکت ایریکو برای تولید واگن‌های ریل‌باس برای داخل و حومه شهرها طراحی شده بود، ولی با وجود یک چشم‌انداز خوب ریلی در کشور وارد حوزه‌های تولید محصولات دیگر هم شده است.

برای چشم‌انداز شرکت در سال ۱۴۰۴ تولید ۱۶ هزار واگن باری برای ورود به ناوگان کشوری را در دستور کار داریم.

انتهای پیام/

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

1 + شانزده =