مدیران مدارس برای آغاز باشکوه سال تحصیلی جدید برنامه‌ریزی کنند

ابهرآنلاین: مدیر آموزش و پرورش ابهر بر لزوم ضرورت برنامه‌ریزی برای بازگشایی مطلوب مدارس تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از ابهر، علیرضا قنبری عصر امروز در جمع مسئولان آموزشی این شهرستان با اشاره به اقدام‌های صورت گرفته برای بازگشایی مدارس در ابهر اظهار داشت: آموزش و پرورش ابهر برای چندمین سال متوالی رتبه عالی را در پروژه مهر کسب کرده است.13910602000009_PhotoA

وی افزود: امیدواریم که امسال نیز با تلاش مضاعف همه مدیران، معلمان و اولیای دانش‌آموزان شاهد بازگشایی پرشور مدارس باشیم.

مدیر آموزش و پرورش ابهر با بیان اینکه شاداب‌سازی محیط آموزشگاه‌ها برای کیفیت بخشی به فرایند یاددهی و یادگیری مهمترین هدف پروژه مهر است، ابراز داشت: تحقق این مهم از نخستین روزهای تابستان سال جاری در دستور کار اداره آموزش و پرورش ابهر قرار گرفته است.

وی با اشاره به اینکه محیط آموزشگاه به عنوان یکی از عناصر اصلی فرآیند آموزشی است، گفت: همان‌گونه که کتب درسی و معلم به عنوان عناصر آموزشی از اهمیت فوق‌العاده‌ای برخوردار هستند، اگر محیط مناسب و مطلوبی برای اجرای این فرآیند فراهم نگردد اهداف نظام تعلیم و تربیت به نحو مطلوب تحقق نخواهد یافت.

قنبری با تاکید بر لزوم ضرورت برنامه‌ریزی برای بازگشایی مطلوب مدارس تصریح کرد: برای آغاز سال تحصیلی جدید لازم است که تمام برنامه‌ریزی‌ها تا قبل از شروع سال تحصیلی انجام شده باشد.

وی افزود: امسال مدارس شهرستان ابهر شاداب‌تر از همیشه در انتظار گام‌های آینده‌سازان میهن اسلامی است.

مدیر آموزش و پرورش ابهر اضافه کرد: نظارت و ارزیابی از برنامه‌های مدارس توسط کمیته‌های مختلف پروژه مهر انجام می‌گیرد و کارشناسان از اقدامات انجام شده بازدید می‌کنند.

وی افزود: مدیران مدارس نسبت به تشکیل شورای دبیران و نیز مشخص کردن و ثبت سواد اولیاء در سامانه سناد برای تکمیل بانک اطلاعات اداره سواد‌آموزی اقدام لازم را صورت دهند.

قنبری با تاکید بر لزوم پاسخگویی مدارس به بخشنامه‌ها در موعد مقرر خاطرنشان کرد: مدیران مدارس نسبت به کلاس‌بندی دانش‌آموزان و برنامه‌ریزی برای آغاز باشکوه سال تحصیلی جدید در مدارس اقدام‌های لازم را انجام دهند.

انتهای پیام/

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ده − 2 =