چند پروژه عمرانی در هیدج افتتاح و کلنگ‌زنی شد

ابهرآنلاین:  به مناسبت هفته دولت چندین پروژه عمرانی در هیدج افتتاح و کلنگ‌زنی شد.

ه گزارش خبرگزاری فارس از ابهر، به مناسبت هفته دولت و با حضور فرماندار و جمعی از مسئولان شهرستان ابهر پل امیرکبیر شهر هیدج ظهر امروز افتتاح و به بهره‌برداری رسید.13920607000236_PhotoA

گفتنی است احداث و تکمیل پل امیر کبیر با میزان اعتبار ۳۲۰ میلیون تومان از اعتبارهای ستاد بحران و شهرداری شهر هیدج برای کاهش ترافیک در این مسیر احداث شده است.

* افتتاح پارک سروستان هیدج

پارک سروستان هیدج با اعتبار ۵۰۰ میلیون تومان برای خرید زمین و مبلغ ۲۰۰ میلیون تومان برای تجهیزات این پروژه در مساحت ۱۶ هزار مترمربع افتتاح شد.

فرماندار شهرستان ابهر در این مراسم به پروژه‌های هفته دولت در سطح شهرستان ابهر اشاره و تصریح کرد: پروژه‌های خوبی برای هفته دولت در نظر گرفته شده است.

نورالدین رفیعی افزود: در این هفته ۳۰ پروژه در بخش‌های سرمایه‌گذاری، صنعتی، خدماتی و عمرانی با اعتباری بالغ بر ۵۴ میلیارد تومان به بهره‌برداری می‌رسد.

وی با اشاره به دستاوردهای انقلاب اسلامی اظهار داشت: همه دستاوردهای امروز کشور به برکت نظام جمهوری اسلامی و شهدا است.

گفتنی است در این مراسم پروژه سالن چند منظوره پارک سروستان هیدج با اعتبار ۵۰۰ میلیون تومان از اعتبارهای شهرداری و با زیر بنای ۳۰ در ۵۰ کلنگ‌زنی شد.

*  افتتاح ورودی و خروجی اتوبان هیدج

همزمان با هفته دولت پروژه فاز دوم زیرسازی و آسفالت‌ریزی ورودی و خروجی اتوبان با اعتبار یک میلیارد تومان در سه کیلومتر و با آسفالت‌ریزی ۴ هزار تن از محل اعتبار داخلی شهرداری هیدج، با حضور مسولان شهرستانی افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

انتهای پیام/

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

پنج + 15 =