۳ میلیارد تومان اعتبار برای توسعه گردشگری سلطانیه اختصاص یافت

ابهرآنلاین: سرپرست فرمانداری شهرستان سلطانیه گفت: ۳ میلیارد تومان اعتبار برای توسعه گردشگری این شهرستان اختصاص یافته است.

احمد ذوالقدر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: تخصیص بودجه برای شهرستان سلطانیه نوید خوبی برای مردم این شهرستان است.13920521000194_PhotoA

وی با اشاره به اینکه بر اساس برنامه‌ریزی‌ها بودجه شهرستان سلطانیه در شهرستان ابهر در نظر گرفته شده بود، تصریح کرد: با پیگیری‌های پی در پی بودجه این شهرستان بر اساس شاخص‌های مختلف از شهرستان ابهر جدا شد.

سرپرست فرمانداری شهرستان سلطانیه با بیان اینکه نیاز نیست که مدیران و مسئولان ادارات این شهرستان برای گرفتن اعتبارات به ابهر مراجعه کنند، خاطرنشان کرد: با این اقدام، گام مثبتی برای این شهرستان برداشته شد.

وی با اشاره به اینکه برای نخستین بار اعتباری بالغ بر ۳ میلیارد تومان به منظور توسعه گردشگری شهرستان سلطانیه اختصاص یافته است، تصریح کرد: راه سلطانیه به ویر و داش‌کسن کوتاه می‌شود.

ذوالقدر با بیان اینکه ۱۵ کیلومتر از مسیر سلطانیه به داش‌کسن کوتاه می‌شود، اضافه کرد: با این اقدام یک محور گردشگری مهم ایجاد می‌شود.

وی با اشاره به اینکه برای محوطه‌سازی گنبد سلطانیه نیز اعتباراتی اختصاص یافته است، ادامه داد: به منظور احداث سرویس بهداشتی، کابل‌ها و سایر امکانات نیز اعتباراتی در نظر گرفته شده است.

سرپرست فرمانداری شهرستان سلطانیه با بیان اینکه برای تکمیل استخر سلطانیه نیز اعتبار خوبی در نظر گرفته شده است، یادآور شد: مردم سلطانیه به احداث این استخر بسیار تاکید داشتند.

وی با تاکید بر اینکه مسئولان و مردم باید برای توسعه شهرستان سلطانیه تلاش کنند، گفت: اختصاص اعتبار ۳ میلیارد تومانی گامی بزرگ و حرکت خوبی در راستای امیدواری مردم بوده است.

انتهای پیام/

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

4 × 3 =