۱۵ تن شکر احتکار شده در ابهر کشف شد

ابهرآنلاین: مدیر کل تعزیرات حکومتی استان زنجان از کشف ۱۵ تن شکر احتکار شده توسط شعبه سیار اداره تعزیرات حکومتی شهرستان ابهر خبر داد.

حمید رضا عزیزپور در گفتگو با خبرنگار مهر، افزود:  این محتکر علاوه بر ضبط شکرهای مکشوفه به نفع دولت به پرداخت مبلغی بالغ بر هشتاد و پنج میلیون ریال به عنوان جزای نقدی در حق صندوق دولت جمهوری اسلامی ایران محکوم و شکرهای مکشوفه نیز در اختیار عموم شهروندان قرار گرفت.

وی از کشف تعدادی کارت سوخت یارانه ای از جایگاه سوخت در شهرستان ابهر و محکومیت ۶۸۰ میلیونی متهم توسط اداره تعزیرات حکومتی در شهرستان ابهر خبر داد.

مدیر کل تعزیرات حکومتی استان زنجان گفت: شعبه سیار اداره تعزیرات حکومتی شهرستان ابهر در معیت کارشناسان مربوطه تعدادی کارت سوخت یارانه ای از متصدی فروش سوخت در یکی از جایگاههای عرضه مواد نفتی کشف و با تشکیل پرونده متصدی این جایگاه را به اتهام عرضه خارج از شبکه سوخت به پرداخت مبلغ ششصد و هشتاد میلیون ریال به عنوان جزای نقدی در حق صندوق دولت جمهوری اسلامی ایران محکوم و متهم با قید وثیقه آزاد است.IMG10053102

عزیز پور  گفت:  گشت مشترک سیار اداره تعزیرات حکومتی شهرستان ابهر با شبکه بهداشت، فرمانداری و مجمع امور صنفی شهرستان خرمدره در حال انجام فعالیت است.

وی تاکید کرد: در سالجاری جاری شعبه سیار اداره تعزیرات حکومتی شهرستان ابهر در معیت کارشناسان محترم شبکه بهداشت، فرمانداری و مجمع امور صنفی شهرستان خرمدره با تشکیل اکیپ سیار از واحد های صنفی مختلف اعم از نانوایی، خوار و بار فروشی، بار فروشی و غیره برخی از بخشهای شهرستان مزبور بازدید به عمل آورده و تعداد ۱۴ واحد صنفی متخلف را شناسایی و با تشکیل پرونده در محل تخلف با متخلفین برخورد کردند.

مدیر کل تعزیرات حکومتی استان زنجان،  به محکومیت ۱۲۷ میلیونی قاچاقچیان انواع پوشاک خارجی در اداره کل تعزیرات حکومتی استان زنجان اشاره کرد.

عزیزپور افزود : به موجب حکم قطعی شعبه ویژه رسیدگی به جرائم قاچاق کالا و ارز اداره کل تعزیرات حکومتی استان زنجان ، تعداد دو نفر از قاچاقچیان انواع پوشاک خارجی علاوه بر ضبط کالاهای مکشوفه به نفع دولت به پرداخت مبلغی بالغ بر یکصد و بیست و هفت میلیون ریال به عنوان جزای نقدی در حق صندوق دولت جمهوری اسلامی ایران محکوم شدند.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

سه × 1 =