رشد ۱۰۱ درصدی آسفالت راه‌های روستایی در زنجان

ابهرآنلاین: مدیر کل راه و شهرسازی استان زنجان از رشد ۱۰۱ درصدی آسفالت راه‌های روستایی استان زنجان در ۸ سال گذشته خبر داد.

حافظ بابا پور در گفت و گو با خبرنگار تسنیم در زنجان اقدامات دولت نهم و دهم در راستای راه سازی به ویژه توجه به راه روستایی را قابل تقدیر خواند و اظهار کرد: در طول ۸ سال گذشته به طول یکهزار و ۲۹۵  کیلومتر راه به راه روستایی آسفالت استان زنجان افزوده شده است.images

وی با اشاره به اینکه بزرگراه های استان زنجان در سال ۸۳ بالغ بر ۴۶ کیلومتر بوده است افزود:این رقم به ۳/۶۵ کیلومتر در پایان سال گذشته رسید که نشان از رشد ۴۲ درصدی آن دارد.

مدیر کل راه و شهرسازی استان زنجان به اقدامات دولت در زمینه احداث و ایجاد راه‌روستایی و بزرگ راه اشاره کرد و گفت: دولت نهم دهم طرح‌های بزرگی در این زمینه اجرا و اعتبارات زیادی هزینه کردند.

وی احداث و بهره برداری از محور زنجان- طارم، احداث و بهره برداری از بزرگراه زنجان- فرودگاه، چهار باند کردن ورودیهای استان زنجان- بیجار و زنجان – ابهر را از برنامه‌های مهم برشمرد.

باباپور افزود: احداث ۱۲۸۰ کیلومتر راه روستایی آسفالته، احداث و بهره برداری از ۶ مورد راهدارخانه در محورهای مواصلاتی استان و تعریض پل سه راهی سلطانیه از دیگر برنامه‌های موفق دولت در طول ۸ سال گذشته بود.

وی راه‌های اصلی استان را در سال ۸۳، ۳۲۳ کیلومتر اعلام کرد و اذعان کرد: این میزان راه تا پایان سال ۹۱ به ۶/۳۷۶ کیلومتر رسیده است.

مدیر کل راه و شهرسازی استان زنجان افزود: به راه های اصلی استان در این مدت ۶/۵۳ کیلومتر راه اصلی اضافه شده است که رشد ۱۷ درصدی را نشان می‌دهد.

وی تکمیل احداث و آسفالت راه روستایی بوجی بهسازی و احداث راه روستایی آرمیتلو – قراقیه و تعریض جاده و احداث پل غیر هم سطح قره بلاغ را از جمله طرح‌های نیمه تمام خواند و افزود: طبق برنامه ریزیهای انجام شده در صورت تامین اعتبار این طرح‌ها تا پایان سال جاری به بهره برداری می‌رسند.

انتهای پیام/

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

18 + پنج =