ولادت در ۴ ماهه سالجاری درشهرستان ابهر ۸٫۸ درصد رشد داشته است/ میانگین افزایش رشد ولادت در این مدت در استان زنجان ۳٫۱۷ درصد بوده است

ابهرآنلاین: بنا به اعلام رئیس اداره ثبت احوال شهرستان ابهر، ولادت در ۴ ماهه سالجاری درشهرستان ابهر۸٫۸ درصد رشد داشته است.

رئیس اداره ثبت احوال شهرستان ابهر اعلام کرد: در ۴ ماهه سال ۱۳۹۲ ولادت ثبت شده ۹۵۰ مورد بوده که نسبت به مدت مشابه  سال قبل که۸۷۳ مورد بود رشد ۸٫۸ درصدی را داشته است .
IMG15433067.png
حکمت محمدی به ثبت در مهلت قانونی ولادتها اشاره کرد و افزود: در ۴ ماهه سالجاری ۹۹٫۸۹ درصد ولادت ها در مهلت قانونی (۱۵ روزه) ثبت شده  که نسبت به مدت مشابه سال گذشته که ۹۸٫۲۰ درصد بود ۶۹ صدم درصد افزایش داشته است.

وی در ادامه افزود: در ۴ ماهه اول سال ۱۳۹۲ وفاتهای ثبت شده ۱۹۴ مورد بوده که  نسبت به مدت مشابه سال قبل که ۲۲۵ مورد بود کاهش ۱۳٫۷ درصدی را نشان می دهد.

محمدی به ثبت در مهلت قانونی وفاتها پرداخت و گفت: در ۴ ماهه سالجاری ۹۸٫۳۹ درصد وفاتها در مهلت قانونی (۱۰ روزه) به ثبت رسیده است که نسبت به مدت مشابه سال قبل که ۹۶٫۱۹ درصدبود، افزایش ۲٫۲۳ درصدی داشته است.

رئیس اداره ثبت احوال شهرستان ابهر تصریح کرد: مهلت ثبت در مهلت قانونی ولادت ۱۵ روز از تاریخ تولد طفل بوده و مهلت ثبت وفات در مهلت قانونی ۱۰ روز از وقوع فوت است.

همچنین مدیر کل ثبت احوال استان زنجان از کاهش ۳٫۲۴ درصدی وفات و افزایش ۳٫۱۷ درصدی ولادت در ۴ ماهه سالجاری در مقایس با مدت مشابه سال گذشته در این استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سید موسی متوسلین  افزود: طی چهار ماهه امسال ۱هزار و ۶۷۴ نفر در استان زنجان فوت کردند که این رقم در مقایسه با مدت مشابه سال قبل که ۱ هزارو ۷۳۰ مورد بوده کاهش ۳٫۲۴ درصدی را نشان می دهد.

وی  همچنین با اعلام این که در ۴ ماهه سالجاری تعداد ۶ هزارو ۷۴۶ واقعه ولادت در این استان به ثبت رسیده گفت : این رقم در مدت مشابه سال گذشته ۶ هزارو ۶۰۳ واقعه بوده که افزایش ۳٫۱۷ درصدی داشته است.

انتهای پیام/

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

3 × چهار =