مدیرکل راه‌آهن منطقه شمالغرب کشور: استان زنجان ۲۳ نمایندگی فروش بلیت قطار دارد

ابهرآنلاین: مدیرکل راه‌آهن منطقه شمالغرب کشور تعداد نمایندگی‌های فروش بلیت قطار را در شهرهای زنجان، ابهر و خرم‌دره ۲۳ نمایندگی اعلام کرد.

محمدرضا قربانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان با اشاره به در دست اقدام بودن راه‌اندازی نمایندگی فروش بلیت قطار در شهر قیدار اظهار داشت: شهرهای ابهر و خرم‌دره نمایندگی‌های عرضه بلیت قطار را دارند.

وی تعداد نمایندگی‌های فروش بلیت قطار را در دو شهر ابهر و خرم‌دره را به ترتی13910420000361_PhotoAب سه و یک واحد اعلام کرد و افزود: شهر زنجان ۱۹ نمایندگی ارائه بلیت قطار به متقاضیان را دارد.

مدیرکل راه‌آهن منطقه شمالغرب کشور تصریح کرد: از آغاز سال‌جاری تاکنون ۷۶۷ هزار و ۲۸۴ نفر در منطقه شمالغرب کشور از قطار برای مسافرت استفاده کرده‌اند.

وی شمولیت منطقه شمالغرب کشور را شامل زنجان، قزوین و بخش‌های از استان‌های آذربایجان‌غربی و آذربایجان‌شرقی اعلام کرد.

وی با بیان اینکه شرکت راه‌آهن شمالغرب کشور در آذربایجان‌شرقی تا مراغه را تحت پوشش دارد، افزود: این پوشش در آذربایجان‌غربی تا شهر مهاباد ادامه دارد.

قربانی میزان حمل بار توسط راه‌آهن شمالغرب کشور را ۱۴۷ میلیون و ۷۱۰ هزار و ۴۵۰ تن کیلومتر بار عنوان کرد و افزود: این میزان بار در سال‌جاری از طریق راه‌آهن حمل شده است.

وی با اشاره به اطلاعیه چاپ شده برای فراخوان واگذاری نمایندگی فروش بلیت قطار در منطقه شمالغرب کشور افزود: متقاضیان تا ۲۵ مرداد ماه فرصت ثبت تقاضای خود را از سایت شرکت رجا دارند.

مدیرکل راه‌آهن منطقه شمالغرب کشور اضافه کرد: متقاضیان دایر کردن نمایندگی فروش بلیت قطار در منطقه شمالغرب می‌توانند با مراجعه به سایت شرکت رجا تقاضای خود را ثبت کنند.

انتهای پیام/

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نوزده − چهار =