مدیر کمیته امداد امام خمینی ابهر خبر داد؛ برگزاری نمایشگاه جشن رمضان در ابهر

ابهرآنلاین: مدیر کمیته امداد امام خمینی شهرستان ابهر از برگزاری نمایشگاه جشن رمضان درساختمان قدیم جهاد سازندگی ابهر روبروی فرمانداری شهرستان ابهر خبر داد.13920503000073_PhotoA

محسن داودی امروز در گفت‌‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: نمایشگاه جشن رمضان روز ۱۳ مرداد ماه در شهرستان ابهر افتتاح می‌شود.

وی با اشاره به کارکرد نمایشگاه جشن رمضان افزود: این نمایشگاه به منظور فروش و نمایش محصولات خودکفایی مددجویان راه‌اندازی می‌شود.

مدیر کمیته امداد امام خمینی شهرستان ابهر با اشاره به اینکه در این نمایشگاه ۱۰ غرفه برای فروش و عرضه محصولات مددجویان دایر خواهد شد، اضافه کرد: همچنین در این نمایشگاه غرفه‌ای نیز به منظور اجرای طرح‌های مشارکتی کمیته امداد دایر می‌شود.

وی با اشاره به اینکه در این غرفه طرح‌های اکرام ایتام، محسنین و شفا، کوثر و طرح رحمت اجرایی می‌شود، اضافه کرد: دایر کردن این غرفه به منظور استفاده از ظرفیت خیرین و حامیان صورت می‌گیرد.

داودی همچنین به دوخت و برش چادر توسط یکی از مجریان طرح‌های اشتغال به صورت رایگان ویژه بانوان خبر داد و گفت: این اقدام در راستای ترویج و تبلیغ فرهنگ عفاف و حجاب انجام می‌شود.

وی در ادامه با اشاره به اینکه زمان برگزاری نمایشگاه جشن رمضان در شهرستان ابهر پنج روز است، اضافه کرد: این نمایشگاه روزانه از ساعت ۱۷ عصر تا ۲۴ شب دایر خواهد بود.

مدیر کمیته امداد امام خمینی شهرستان ابهر در ادامه با بیان اینکه نمایشگاه جشن رمضان در ساختمان قدیم جهاد سازندگی ابهر روبروی فرمانداری شهرستان ابهر دایر می‌شود، افزود: در مراسم افتتاح این نمایشگاه فرماندار شهرستان ابهر، امام جمعه شهرستان، مسئولان استانی از اداره کل کمیته امداد و همچنین جمعی از مسئولان شهرستانی حضور خواهند داشت.

وی به اهداف برگزاری نمایشگاه جشن رمضان در شهرستان ابهر اشاره کرد و گفت: هدف از انجام این اقدام شناساندن دستاوردهای مددجویان و همچنین اشاعه ترویج کار و تلاش در بین جامعه هدف است.

انتهای پیام/

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

سه × پنج =