حجت الاسلام باقری: زنجان ۵۴ ساختمان موقوفه ای دارد

ابهر آنلاین: مدیر کل سازمان اوقاف و امور خیریه استان زنجان گفت: در استان زنجان ۵۴ ساختمان موقوفه ای وجود دارد.

حجت الاسلام علی باقری در گفتگو با خبرنگار مهر، افزود: از این تعداد موقوفه ۲۶ موقوفه در ابهر و زنجان و ۲۸ موقوفه در خدابنده قرار دارد.

وی اظهار داشت: در این راستا ۴ رشته قنات موقوفه ای در استان وجود دارد.
مدیر کل سازمان اوقاف و امور خیریه استان زنجان گفت: کلیه موقوفات در استان زنجان سند دارد و این امر برای این سازمان بسیار مهم است.

حجت الاسلام باقری تاکید کرد: بر اساس مصوبه باید ۵۰ درصد از اعتبارات برای بازسازی و آسفالت جاده های امامزادگان هزینه شود.

وی در ادامه گفت: برای بازسازی امامزادگان و بقاء متبرکه باید دستگاههای ذیربط همکاری لازم با این سازمان را در دستور کار قرار دهند.IMG15515512

مدیر کل سازمان اوقاف و امور خیریه استان زنجان یادآور شد: توجه به موقوفات  همانند امر به معروف و نهی از منکر است چرا که همانند فریضه مهم امر به معروف و نهی از منکر در جامعه گیرایی دارد.

حجت الاسلام باقری ، به برنامه های ماه مبارک رمضان اشاره کرد و گفت: در این ماه مبارک برنامه های قرآنی در مساجد و امامزادگان برگزار می شود.

وی تصریح کرد: برگزاری مستقیم تلاوت قرآن خوانی در حسینیه اعظم زنجان از برنامه های این سازمان است و همچنین برگزاری محفل انس با قرآن کریم با تلاوت قاری مصری استاد محمد شمس هم از برنامه های شاخص این سازمان در ماه رمضان بود.

مدیر کل سازمان اوقاف و امور خیریه استان زنجان گفت: رسانه ها و صدا  سیما در برگزاری این برنامه های معنوی همکاری لازم با این سازمان را دارند.

انتهای پیام/

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ده − 3 =