دبیر خانه صنعت، معدن و تجارت استان زنجان: زنجان راه‌های نرفته زیادی در بخش سرمایه‌گذاری خارجی دارد/ ابهر مورد علاقه سرمایه‌گذاران است

ابهر آنلاین: دبیر خانه صنعت، معدن و تجارت استان زنجان گفت: استان زنجان راه‌های نرفته زیادی را در بخش سرمایه‌گذاری خارجی دارد.13920430000073_PhotoA

نیما ظهیریان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: استان زنجان باید از همه فرصت‌ها و ظرفیت‌ها در زمینه جذب سرمایه‌گذاری خارجی استفاده کند.

وی با اشاره به اینکه هماهنگی و همکاری دستگاه‌های مختلف اداری استان زنجان در زمینه جذب سرمایه‌گذاران از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است، خاطرنشان کرد: برخورد مناسب و راحت گرفتن امور اداری در این زمینه نیز بسیار مهم است.

دبیر خانه صنعت، معدن و تجارت استان زنجان با بیان اینکه شهرستان ابهر معمولا مورد علاقه سرمایه‌گذاران بوده است، تصریح کرد: باید سایر شهرستان‌های استان نیز با معرفی مزیت‌ها برای جذب سرمایه‌گذاران تلاش کنند.

ظهیریان با اشاره به اینکه استان زنجان از موقعیت جغرافیایی بسیار خوبی برخوردار است، افزود: این استان به دلیل همجواری با هفت استان کشور و نزدیکی به کشورهای مختلف شرایط ویژه‌ای برای سرمایه‌گذاری دارد.

وی با اشاره به اینکه وجود فرودگاه، امکانات و حمل و نقل ریلی و وجود آزادراه‌ها از دیگر مزیت‌های استان زنجان به شمار می‌رود، اذعان داشت: متأسفانه استان زنجان از این مزایا به خوبی بهره نگرفته است.

دبیر خانه صنعت، معدن و تجارت استان زنجان در پایان با بیان اینکه استان زنجان به استان تهران نزدیک است و باید از این مزیت به خوبی استفاده کند، ادامه داد: این در حالی است که بیشتر صنایع در استان‌های قزوین و سمنان و مرکزی ایجاد می‌شوند.

انتهای پیام/

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

پنج × دو =