شهردار ابهر خبر داد؛ اجرای ۸ پروژه عمرانی در شهر ابهر

ابهر آنلاین: شهردار ابهر گفت: هشت پروژه عمرانی در شهر ابهر با پیشرفت ۱۰۰ درصدی اجرا و به پایان رسیده است.

رحمت یوسفلی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: نوسازی و بازسازی بافت فرسوده شهر ابهر با اعتباری بالغ بر ۲۵۰ میلیون تومان اجرا شده است.images

وی با اشاره به اینکه تکمیل پل اثیرالدین شهر ابهر یکی از مهم‌ترین پروژه‌های شهرداری این شهر به شمار می‌رود، خاطرنشان کرد: این پروژه با اعتباری بالغ بر ۲۵۰ میلیون تومان به پایان رسید.

شهردار ابهر با بیان اینکه عرض پل اثیرالدین شهر ابهر ۷ متر بوده که خطرات زیادی داشت، افزود: در حال حاضر عرض این پل به ۳۴ متر افزایش یافته است.

وی با اشاره به اینکه برای احداث ساختمان آتش‌نشانی شهر ابهر نیز ۲۰۰ میلیون تومان اختصاص یافته بود، تصریح کرد: بلوار یادگار امام این شهر نیز از ورودی اتوبان با اعتباری بیش از یک میلیارد تومان اجرایی شد.

یوسفلی با بیان اینکه احداث پردیس سینمایی در شهر ابهر از جمله برنامه‌ها و پروژه‌های مهم این شهر محسوب می‌شود، ادامه داد: این پردیس در پنج طبقه احداث می‌شود.

وی با اشاره به اینکه برآورد هزینه‌های احداث پردیس سینمایی در مرحله کارشناسی است، یادآور شد: مجتمع خدماتی و تجارتی شهر ابهر نیز احداث می‌شود.

شهردار ابهر اذعان داشت: پروژه‌های مجتمع خدماتی و تجارتی و پردیس سینمایی با ۵۰ میلیارد تومان اعتبار اجرا می‌شود.

وی با اشاره به اینکه با پیگیری‌های صورت گرفته ۲ هزار تن قیر برای شهرستان ابهر اختصاص یافته است، ادامه داد: یک‎هزار تن از مجموع ۲ هزار تن ویژه شهر ابهر است.

انتهای پیام/

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

پانزده + 16 =