۷۸ درصد مردم استان زنجان از خدمات دفاتر پیشخوان دولتی رضایت دارند/ ۱۲ دفتر پیشخوان در شهرستان ابهر فعالیت میکند

ابهر آنلاین: مدیرکل دفتر فناوری اطلاعات استانداری زنجان گفت: ۷۸ درصد از مردم از خدمات دفاتر پیشخوان دولتی رضایت دارند.13920124000671_PhotoA

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، پریسا فتحعلی بیگ‌لو ظهر دیروز در جلسه صیانت از حقوق شهروندی و حریم امنیت عمومی به اهداف راه‌اندازی دفاتر خدمات پیشخوان دولت اشاره کرد و اظهار داشت: این دفاتر در نزدیک‌ترین مکان خدمات مختلفی را ارائه می‌دهند.

وی با اشاره به اینکه با ارائه خدمات دفاتر پیشخوان در زمان صرفه‌جویی می‌شود، تصریح کرد: از نیمه دوم سال ۸۸ تاکنون ۲۳ جلسه با ۲۵۹ مصوبه برگزار شده است.

مدیرکل دفتر فناوری اطلاعات استانداری زنجان با بیان اینکه ۱۱۰ جلسه کمیته کارشناسی مربوط به مسائل دفاتر برگزار شده است، گفت: ۱۶۲ خدمات مختلف در این دفاتر ارائه می‌شود.

وی با اشاره به اینکه تا پایان سال گذشته ۶۴ دفتر خدمات پیشخوان دولت در استان زنجان وجود دارد، افزود: ۲۱ دستگاه دولتی و غیر دولتی در این دفاتر خدمات مختلفی را ارائه می‌کنند.

فتحعلی بیگ‌لو با بیان اینکه ۱۲ دفتر در شهرستان ابهر وجود دارد، گفت: همچنین یک دفتر خدمات پیشخوان در ایجرود فعالیت می‌کند.

وی اضافه کرد: هفت دفتر در خدابنده، چهار دفتر در خرم‌دره و ۳۳ دفتر در زنجان خدمات مختلفی را به مردم استان ارائه می‌کنند.

مدیرکل دفتر فناوری اطلاعات استانداری زنجان به نتیجه طرح افکارسنجی از میزان رضایت مردم از دفاتر خدمات پیشخوان دولتی اشاره کرد و افزود: ۷۸ درصد از مردم زنجان از خدمات این دفاتر رضایت دارند.

وی با بیان اینکه ۹۴ درصد از مردم به ارائه خدمات مطلوب این دفاتر امیدوار هستند، گفت: عقیده ۵٫۹ درصد از مردم نیز خلاف این موضوع است.

فتحعلی بیگ‌لو با بیان اینکه جامعه آماری مربوط به نظرسنجی دفاتر خدمات دولتی ۷۰۰ نفر بوده است، اظهار کرد: ۵۷ درصد از این آمار به مردان و ۴۲ درصد نیز به زنان اختصاص دارد.

وی با اشاره به اینکه ۱۱ درصد شرکت‌کنندگان در این نظرسنجی بی‌سواد بوده‌اند، گفت: ۲۸ درصد کمتر از دیپلم، ۳۰ درصد دیپلم، ۱۱ درصد فوق دیپلم و ۱۸٫۴ درصد نیز تحصیلات لیسانس و بالاتر داشته‌اند.

انتهای پیام/

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

هجده − پانزده =