کریمی خبر داد؛ ۱۱۸ زندانی غیرعمد در استان زنجان با کمک خیرین آزاد خواهند شد

ابهر آنلاین:  مدیرکل زندانها و اقدامات تامینی و تربیتی استان زنجان ، از آزادی ۱۱۸ زندانی غیر عمد در زندان های استان زنجان خبر داد و گفت: این زندانیان با کمک خیرین از زندان آزاد خواهند شد.833793

علاء الدین کریمی در گفتگو با خبرنگار مهر، از برگزاری جشن گلریزان برای جمع‌آوری کمک به زندانیان نیازمند غیرعمد در استان زنجان خبر داد.

وی اظهار داشت: زندانیانی مشمول کمکهای خیرین خواهند بود که به علت جرایم غیرعمد شامل دیه، تصادفات، مهریه ، ترک نفقه و صدور چک بدون قصد  در زندان هستند.

مدیر کل زندانها و اقدامات تامینی و تربیتی استان زنجان گفت : در سال گذشته با عنایت خداوند مهربان، حمایت نیکوکاران، کمیته امداد استان زنجان، مددکاران زندان‌ها و اعتبارات ستاد دیه کشور ۳۰۳ زندانی و محکوم مالی دارای جرایم غیرعمد از زندان آزاد شدند.

کریمی تاکید کرد: از ۳۰۳ زندانی آزاد شده در سال گذشته ۵۲ نفر از این تعداد با کمک خیرین آزاد شدند.

وی در ادامه به حضور پرشور مردم در این جشن اشاره کردوگفت:  امسال همد  مراسم جشن گلریزان برای آزادسازی زندانیان در شهرستان ابهر ۲۵ رمضان از ساعت ۱۸ تا ۲۰ در سالن شهید باهنر آموزش و پرورش ابهر برگزار می‌شود.

مدیر کل زندانها و اقدامات تامینی و تربیتی استان زنجان گفت: زمان برگزاری جشن گلریزان در شهرستان زنجان نیز ۱۵ رمضان (چهارشنبه ) از ساعت ۱۹ در محل ساختمان دارالقرآن کریم زنجان خواهد بود.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دو × 4 =