قنبری: درجه آموزش و پرورش ابهر ارتقا می‌یابد

ابهر آنلاین : مدیر آموزش و پرورش ابهر گفت: آموزش و پرورش ابهر یک درجه ارتقاء خواهد یافت.

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا قنبری ظهر شنبه در جمع مسئولان آموزشی ابهر، با اشاره به بحث رتبه‌بندی معلمان افزود: مقدمات اجرای این طرح از سال‌های گذشته آغاز شده است.

وی با بیان اینکه با رتبه‌بندی معلمان شأن معلم حفظ شده و به جایگاه واقعی خود می‌رسند، گفت: رتبه‌بندی معلمان ستون خیمه تحول بنیادین در آموزش و پرورش است و زمانی طرح تحول بنیادین در آموزش و پرورش موفق خواهد شد که معلمان از نظر رفاهی و معیشتی تأمین باشند.

مدیر آموزش و پرورش ابهر ،هدف اصلی طرح نظام رتبه‌بندی معلمان را در راستای اجرای سند تحول بنیادین آموزش و پرورش و ایجاد انگیزه و رقابت در بین معلمان مؤثر دانست و گفت: آموزش و پرورش کشور در حال ریل‌گذاری بزرگ‌ترین سند تاریخی کشور است.

قنبری در ادامه به عدم پارک خودروها در مسیر ورودی پارکینک اداره، نصب دوربین مدار بسته در اداره آموزش و پرورش، برگزاری کلاس تفسیر قرآن مجید در ماه مبارک رمضان، رتبه بندی مدیران و مدارس اشاره و از صدور احکام جدید فرهنگیان و پرداخت افزایش‌ها با حقوق تیر ماه خبرداد.

وی با بیان اینکه تغییر و تحول در اداره امری طبیعی است افزود: همه باید تا آخرین لحظه حضور خود در اداره با تمام توان و نیروی مضاعف فعالیت کنند.

مدیر آموزش و پرورش ابهر تصریح کرد: با توجه به افزایش تعداد دانش‌آموزان در شهرستان ابهر و بر اساس درجه‌بندی ادارات، آموزش و پرورش ابهر یک درجه ارتقاء خواهد یافت.

قنبری در ادامه سند تحول بنیادین را جزء مطالبه‌های مقام معظم رهبری در آموزش وپرورش دانست و گفت: این سند در ۲۲ آذر سال ۱۳۹۰ توسط ریاست جمهوری رونمایی شد و اصل سند بر پایه قرآن و سیره حضرت پیامبر اسلام(ص) تدوین شده است.

وی افزود: در امتداد همین سند در مدارس طرح‌های مختلفی از جمله نهضت ملی حفظ قرآن کریم‌، سنجش باسوادی قرآنی‌، اجرای مسابقه درس‌هایی از قرآن، ایجاد مدارس قرآنی‌، برگزاری مسابقه‌های فرهنگی و هنری و قرآنی و ورزشی‌، هوشمندسازی مدارس‌، انتقال مدارس از شیفت بعداز ظهر به شیفت صبح ، استفاده از تکنولوژی نوین در تدریس، ایجاد و تولید محتوای الکترونیکی و اجرای نظام جدید آموزش ۳-۳-۶ در حال انجام است.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نه − 3 =