مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان زنجان: شهرستان ابهر به عنوان نخستین مکان برگزاری مرحله دوم راه اندازی ایستگاه‌های مطالعه در شهرستان‌های استان زنجان انتخاب شده است

ابهر آنلاین: مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان زنجان گفت: تاکنون ۳ هزار و ۷۲۴ مسابقه کتابخوانی مختلف در سطح استان زنجان برگزار شده است/ مرحله دوم راه اندازی ایستگاه‌های مطالعه در ابهر برگزار میشود.

محمدربیع احمدخانی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان به برگزاری ایستگاه‌های مطالعه اشاره کرد و اظهار داشت: تاکنون ۱۰ مورد ایستگاه مطالعه در سطح استان زنجان راه‌اندازی شده است.

وی با اشاره به اینکه ۵۰ مورد پیک مهر نیز در زنجان راه‌اندازی شده است، تصریح کرد: ایستگاه‌های مطالعه در راه‌آهن، بانک ملی، بانک صادرات، صدا و سیما، بی13900720155023_PhotoAمارستان امام حسین (ع) و بیمارستان آیت‌الله موسوی زنجان اجرا شده است.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان زنجان ادامه داد: در این مکان‌ها علاوه بر پیک مهر ایستگاه‌ها مطالعه نیز راه‌اندازی شده است.

وی با تاکید بر اینکه ایستگاه‌های مطالعه توسط نهاد کتابخانه‌های عمومی استان زنجان پشتیبانی می‌شود، گفت: راه‌اندازی ایستگاه‌های مطالعه سالیانه ۵۰ میلیون تومان برای این نهاد هزینه دارد.

احمدخانی اضافه کرد: همچنین بیش از ۳۸۰ هزار جلد کتاب در قفسه‌های پیک مهر و ایستگاه‌های مطالعه در اختیار مردم قرار دارد.

وی با تاکید بر اینکه مرحله دوم راه اندازی ایستگاه‌های مطالعه در شهرستان‌های استان زنجان اجرا می‌شود، گفت: شهرستان ابهر به عنوان نخستین مکان برگزاری این طرح انتخاب شده است.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان زنجان به برگزاری مسابقات مختلف توسط نهاد کتابخانه‌های عمومی استان زنجان اشاره کرد و اظهار داشت: تاکنون ۳ هزار و ۷۲۴ مسابقه کتابخوانی مختلف در سطح استان برگزار شده است.

وی با اشاره به اینکه مسابقات کتابخوانی در هر ماه برگزار می‌شود، تصریح کرد: این مسابقات برای عموم مخاطبین در مقاطع مختلف سنی اعم از دانشجویان، طلاب دانشجویان، مادران و زنان خانه‌دار، مددجویان و … در نظر گرفته شده است.

احمدخانی اضافه کرد: همچنین ۱۶۰ مورد مسابقات مختلف در سه ماه نخست سال جاری برگزار شده است.

وی به برگزاری جلسات معرفی و نقد کتاب تحت عنوان عصر کتاب اشاره کرد و اظهار داشت: این برنامه‌ها از سال ۸۳ به صورت ماهیانه در هشت گروه مختلف برگزار می‌شود.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان زنجان با اشاره به اینکه گردهمایی کتابداران بخش نابینایان کتابخانه‌های عمومی کشور برگزار شد، گفت: این برنامه از تاریخ ۱۴ تا ۱۷ تیر ماه جاری با حضور همه استان‌ها در نهاد کتابخانه‌های عمومی زنجان اجرا شد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: امید است مخاطبین از فعالیت‌های فوق برنامه‌ای نهاد کتابخانه‌های عمومی استان زنجان به ویژه فعالیت‌های آن در فصل تابستان رضایت‌مندی داشته باشند.

انتهای پیام

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

2 × 1 =