در سال ۹۱؛ ابهر رتبه نخست اشتغال در استان را کسب کرد

ابهر آنلاین: فرماندار شهرستان ابهر گفت: شهرستان ابهر در سال گذشته در موضوع اشتغال رتبه نخست استان را کسب کرد.

نورالدین رفیعی در گفتگو با خبرنگار مهر، با اشاره به انجام طرح‌ها و پروژه‌های مختلف در این شهرستان خواستار مدیریت صحیح پروژه‌ها شد.th

وی به اعتبار پروژه‌های عمرانی شهرستان ابهر اشاره کرد و گفت: در صورت تامین اعتبار،  ابتدا پروژه‌های نیمه تمام  به اتمام برسد و سپس پروژه‌های جدید آغاز شود.

فرماندار شهرستان ابهر با بیان اینکه این شهرستان در سال گذشته در موضوع اشتغال رتبه نخست استان را کسب کرد، اظهار داشت: برای اشتغالزایی و رفع مشکلات واحدهای صنعتی اعتباری بالغ بر ۳۰ میلیارد تومان به این بخش اختصاص داده شد.

رفیعی با اشاره به نامگذاری سال جاری به عنوان سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی گفت: همه ساله این نامگذاری‌ها آثار و برکات بسیار ارزشمندی برای توسعه کشور در همه عرصه‌ها به ارمغان می‌آورد.

وی افزود: مدیران شهرستان باید از شعار سال به نحو مطلوب استفاده کرده و آن را یک فرصت مغتنم در عرصه تولیدی و اقتصادی‌، ‌سرمایه‌گذاری و اشتغالزایی به حساب آورتد.

فرماندار شهرستان ابهر با تاکید بر لزوم همت مضاعف مسئولان در راستای توسعه روزافزون منطقه تصریح کرد: دستگاه‌های اجرایی شهرستان باید با همتی مضاعف و با همراهی و همدلی هر چه بیشتر همچون سال‌های گذشته با حرکتی جهشی در عرصه تولید و اقتصاد و رفع مشکلات موجود گام‌های موثری بردارند.

رفیعی یادآورشد: دستگاه‌های اجرایی شهرستان باید برای تحقق اهداف سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی برنامه‌ریزی و تلاش لازم را صورت دهند.

وی با تاکید بر همت مضاعف مسئولان برای توسعه منطقه تصریح کرد: همگان باید در مسیر کسب رضایت الهی حرکت کرده و با تلاش مضاعف خود در راستای توسعه و تعالی نظام جمهوری اسلامی فعالیت کنیم.

انتهای پیام/

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

یک × 5 =