رئیس اداره خدمات مشترکین و درآمد شرکت آبفای استان زنجان خبر داد؛ واگذاری هزار انشعاب آب شرب به متقاضیان روستایی در زنجان

ابهر آنلاین: رئیس اداره خدمات مشترکین و درآمد شرکت آبفای استان زنجان گفت: طی سه ماه نخست سال‎جاری بیش از یک‎هزار انشعاب آب شرب به متقاضیان در روستاهای استان زنجان واگذار شده است.

علی سهرابی امروز در گفت‏وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: طی سه ماه نخست سال‏جاری ۶۱ فقره از انشعابات واگذار شده در روستاهای زیر پوشش شرکت آب و فاضلاب روستایی به صورت رایگان به مددجویان کمیته امداد و اداره کل بهزیستی واگذار شده است.13920209000078_PhotoA

وی با اشاره به اینکه در مجموع طی سه ماه نخست سال‏‏‏‏‎جاری یک‎هزار و ۶۴ فقره انشعاب آب شرب به متقاضیان در روستاهای زیر پوشش واگذار شده، تصریح کرد: یک‎هزار و ۱۰ فقره از این انشعابات خانگی و مابقی غیر خانگی بوده است.

رئیس اداره خدمات مشترکین و درآمد شرکت آب و فاضلاب روستایی استان زنجان با بیان اینکه در مجموع در شهرستان زنجان ۱۰۶ فقره انشعاب آب شرب واگذار شده است، افزود: ۸۶ فقره انشعاب نیز در شهرستان ابهر به متقاضیان ارائه شده است.

این مسئول با اشاره به اینکه مجموع انشعابات واگذار شده طی سه ماه نخست سال‎جاری در شهرستان خدابنده ۴۹۸ فقره بوده است، اضافه کرد: ۶۴ فقره انشعاب نیز در شهرستان خرم‏دره به متقاضیان واگذار شده است.

سهرابی به واگذاری ۴۰ فقره انشعاب آب شرب طی سه ماه نخست سال‎جاری در شهرستان طارم اشاره کرد و افزود: مجموع انشعابات واگذار شده در شهرستان ماهنشان نیز ۲۸ فقره اعلام شده است.

وی متذکر شد: در مجموع طی سه ماه نخست سال‎جاری ۲۴۲ فقره انشعاب آب شرب در شهرستان ایجرود به متقاضیان روستایی واگذار شده است.

رئیس اداره خدمات مشترکین و درآمد شرکت آب و فاضلاب روستایی استان زنجان با تاکید بر اینکه ۴۸۰ فقره اشنعاب غیرمجاز در سطح روستاهای استان زنجان شناسایی و جمع‏آوری شده است، ادامه داد: با این افراد متخلف برخورد قانونی شده است.

انتهای پیام/

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

3 × پنج =