رضایی: وزیر کشور برای پاسخگویی در کمیسیون شوراهای مجلس حاضر نشد/ سوال ۱۳ نماینده از وزیر کشور در صحن مجلس بررسی می شود

ابهر آنلاین: نایب رئیس کمیسیون شوراها گفت: کمیسیون شوراها سوال ۱۳ نماینده را به دلیل غیبت وزیر کشور به صحن علنی مجلس ارجاع داد و آقای نجار باید در صحن علنی پاسخگوی نمایندگان باشد.

thCALYWBWD

محمد ابراهیم رضایی رئیس کمیسیون شورا‌ها و امور داخلی کشور در گفت‌و‌گو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، با اشاره به جلسه عصر امروز این کمیسیون، اظهارداشت: در جلسه امروز قرار بود مصطفی محمد نجار وزیر کشور برای پاسخگویی به سوال تعدادی از نمایندگان در کمیسیون شورا‌ها حضور پیدا کند، اما طی نامه‌ای کتبی اعلام کرد که به دلیل کسالت قادر به حضور نیست.

وی افزود: محمودشکری نماینده مردم تالش٬ محمدرضا خانمحمدی نماینده ابهر و خرم‌دره٬ نوذر شفیعی نماینده ممسنی و رستم٬ عبدالرضا ثروتی نماینده بجنورد٬ عبدالله سامری نماینده خرمشهر٬ علی ایرانپور نماینده مبارکه٬ جبار کوچکی‌نژاد نماینده رشت٬ قاسم احمدی‌لاشکی نماینده چالوس و نوشهر٬ یعقوب جدگال نماینده چابهار و نیک‌شهر٬ محمدعلی اسفنانی نماینده فریدن و فریدون‌شهر٬ محمودنگهبان نماینده خواف و رشتخوار٬ سکینه عمرانی نماینده سمیرم ومهناز بهمنی نماینده مردم سراب سوالاتی را از وزیر کشور مطرح کرده بودند.

نائب رئیس کمیسیون شورا‌ها ادامه داد: کمیسیون شورا‌ها نیز سوال نمایندگان را به دلیل غیبت وزیر کشور به صحن علنی مجلس ارجاع داد و آقای نجار باید در صحن علنی پاسخگوی نمایندگان باشد.

رضایی با بیان اینکه در این جلسه کلیات لایحه موافقتنامه همکاری‌های امنیتی بین دولت جمهوری اسلامی ایران و دولت جمهوری پاکستان به تصویب رسید، اظهار داشت: همچنین در جلسه امروز کلیات طرح محافظت از امنیت جانی شناگران در شهرهای ساحلی تصویب و جزییات آن در جلسات آینده کمیسیون بررسی می‌شود.

وی در پایان اظهار داشت: طرح قانون مقابله با گروه‌های انحرافی نیز به عنوان کمیسیون فرعی به کمیسیون شورا‌ها ارجاع شده بود که کلیات آن در جلسه امروز تصویب و برای بررسی بیشتر به کمیته امنیت این کمیسیون ارجاع شد.

انتهای پیام/

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

شانزده − 8 =