امام‌جمعه ابهر: مردم صالحان را برای اداره شهر انتخاب کنند

امام جمعه موقت ابهر با اشاره به اهمیت عمل به قانون گفت: منتخب مردم در انتخابات باید دلبستگی کامل به قانون اساسی داشته باشد.

خبرگزاری فارس: منتخب مردم باید دلبستگی کامل به قانون اساسی داشته باشد

به گزارش ابهرآنلاین، حجت‌الاسلام حسن بیگدلی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه ابهر با اشاره به نامه ۶۲ نهج‌البلاغه اظهار داشت: حضرت در این نامه هشدار می‌دهد که مواظب باشید امور مملکت به دست افراد نادرست نیافتد.

وی افزود: حضرت می‌فرماید نباید اجازه دهیم که امور مملکت به دست افرادی که نسبت به صالحان ظالم و بیت‌المال را ضایع می‌کنند، بیافتد.

امام جمعه موقت ابهر در ادامه با اشاره به رحلت فرزانه و مجتهد بزرگ آیت‌الله عزالدین حسینی زنجانی تصریح کرد: وی شخصیت علمی بزرگی بود که محبوبیت خاصی در بین مردم و مقلدان خود داشت.

وی در ادامه با اشاره به در پیش انتخابات شوراها گفت: مردم باید افراد صالح و کاردان را برای اداره امور شهر انتخاب کنند.

حجت‌الاسلام بیگدلی با بیان اینکه شوراها حلقه واسط بین مردم و دولت هستند، گفت: کاندیداهای شورا نباید شعارهای خلاف واقع و غیر عملی بدهند.

وی در ادامه با بیان اینکه حکومت اسلامی و اسلام ناب محمدی امانت بزرگی در اختیار مردم است، ادامه داد: مردم نباید این امانت بزرگ را به دست افراد ناباب و نااهل بسپارند.

امام جمعه موقت ابهر با اشاره به اهمیت انتخابات ریاست جمهوری گفت: انتخابات ریاست جمهوری در کشورمان به یک موضوع بین‌المللی تبدیل شده است.

وی با تاکید بر حضور گسترده مردم در انتخابات آتی تصریح کرد: همه باید تلاش کنیم تا انتخاباتی پرشور و شعور در کشور برگزار شود.

حجت‌الاسلام بیگدلی با اشاره به فرد صالح برای حضور در راس امور اجرایی کشور گفت: مردم باید به سابقه و گذشته افراد و خدمات آنها نیز توجه داشته باشند تا فردی صالح برگزیده شود.

وی باورها، شعارها و برنامه‌ها و رفتار فردی را از جمله معیارها برای انتخاب رئیس‌جمهور آینده برشمرد و گفت: در زمینه باورها فرد منتخب باید وفادار به نظام و انقلاب و ارزش‌های آن باشد و دلبستگی کاملی به قانون اساسی داشته باشد.

امام جمعه موقت ابهر افزود: در زمینه شعارها و برنامه‌ها نیز باید فرد منتخب، فردی باشد کارآمد و با برنامه‌های درست که بتواند مشکلات کشور را برطرف کند.

وی با اشاره به دولت‌های گذشته ادامه داد: در گذشته نواقصی بود که افرادی به صحنه آمدند و چون اعتقاد نداشتند با چالش‌هایی در کشور روبه‌رو شدند.

وی با اشاره به اینکه به لحاظ فردی نیز منتخب مردم باید روحیه قوی داشته باشد و در مقابل دشمنان کوتاه نیاید، گفت: منتخب مردم باید کاری باشد و بتواند در خدمت مردم باشد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

2 × چهار =