سرهنگ مرادی: امسال کارنامه درخشانی در مسائل امنیتی و مبارزه با شبیخون فرهنگی در زنجان داشتیم

ابهر آنلاین: رئیس پلیس امنیت اخلاقی استان زنجان گفت: امسال کارنامه درخشانی در مسائل امنیتی، مبارزه با شبی خون فرهنگی و مسائل اخلاقی داشتیم.

سرهنگ داود مرادی  در گفتگو با خبرنگار مهر،در رابطه با فعالیت های نیروی انتظامی در راستای امنیت اخلاقی و اجتماعی در استان افزود: انجام فعالیت ها در راستای ارتقای امنیت اجتماعی در هسته مرکزی و حاشیه شهر ها، مبارزه با محصولات ضد فرهنگی و مشروبات الکلی از جمله این اقدامات بوده است.824853

وی همچنین با اشاره به کشف تجهیزات ماهواره، شناسایی باند های فساد و فحشا و مجالس نا مناسب اظهار داشت: نیروی انتظامی در سطح کشور درگیر این قبیل کار هاست و این در حالی است که در راستای گشت های ارشاد نیز با اخلاق و نیکوکاری وارد شده ایم.

رئیس پلیس امنیت اخلاقی استان زنجان با تاکید بر اینکه در سال جاری کارنامه درخشانی در بحث مسائل امنیتی و مبارزه با شبی خود فرهنگی و مسائل اخلاقی داشتیم ادامه داد: مبارزه با بد حجابی و بد پوششی جزو وظایف نیروی انتظامی نیست بنابراین تشکیل کمسیون امنیت اخلاقی و اجتماعی به عنوان کمیته پشتیبانی از اجرایی نمودن طرح هایمان است.

سرهنگ مرادی، با اشاره به نتایج یک نظر سنجی در سال ۹۱ در شهرهای زنجان و ابهر که از افراد بالای ۱۸ سال انجام شده است گفت: این نظر سنجی در بین بیش از ۴۰۰ نفر انجام شده که ۲۵۰ نفر اهل شهر زنجان بوده اند و در این نظر سنجی میانگین میزان امنیت در استان از ۱۰۰ نمره ۲٫۵۳ و میانگین احساس امنیت در استان از ۱۰۰ نمره ۳٫۳۷ را کسب کرده است که این عدد نسبت به سال ۹۰ کاهش داشته است.

وی  بیشترین میزان موفقیت در راستای تولید و حفظ امینیت را مربوط به اطلاعات، نیروی انتظامی و سپاه دانست و اظهار داشت: ایجاد مزاحمت برای دختران و زنان، خرید و فروش مواد مخدر، مشروبات الکلی، تصادفات، حضور معتادان و پوشش های نامناسب و آرایش زنان و دختران از جمله بیشترین میزان بروز جرائم و آسیب ها در استان بوده است.

انتهای پیام/

ممکن است شما دوست داشته باشید
1 نظر
  1. behnam می گوید

    با سلام وخسته نباشید. میخواستم یه باند بزرگ فروش ماهواره که روزی بیش از۵ماهواره میفروشه رو اطلاع بدم. انباریشون توکوچه ماست وهر روز میان ازاینجا جنس میبرن تحویل مشتری میدن. این باند خوانوادگیه وچندتا خونه دارن ویه مغازه تو بیسیم چندبار پلیس امنیت اومده ولی چون انبار اصلیشونو نمیشناخته خونشونو گشته چیزی پیدانکرده و رفته.. حالا من اگه بخوام ادرس انباریشونو بدم ولی چون من همسایشونم نمیخوام به هیچ وجه اسم من وسط باشه…لطفا جواب بدید اگه امکانش هس که اسم من وسط نباشه ادرس رو بدم.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

سیزده + 11 =