فرماندار ابهر: احتمال بهره‌برداری از همه پروژه‌های مهر ماندگار ابهر وجود ندارد

ابهر آنلاین: فرماندار ابهر با اشاره به قرار گرفتن چند پروژه این شهرستان در داخل طرح‌های مهر ماندگار گفت: احتمال بهره‌برداری از همه آنها در موعد مقرر وجود ندارد.

نورالدین رفیعی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان با اشاره به قرار گرفتن چند پروژه در سطح شهرستان ابهر در بین پروژه‌های مهر ماندگار اظهار کرد: بعید است همه این پروژه‌ها در موعد مقرر به بهره‌برداری برسد.

13920107000056_PhotoA

وی دانشکده پرستاری، بیمارستان ابهر، تقاطع نورین و پل قره‎بلاغ را از جمله طرح‌های شهرستان ابهر اعلام کرد که در داخل پروژه‌های مهر ماندگار استان قرار گرفته‌اند.

فرماندار ابهر دانشکده پرستاری را تنها پروژه از مجموعه پروژه‌های شهرستان ابهر دانست که با توجه به اقدامات انجام شده در موعد مقرر به بهره‌برداری می‌رسد.

وی به حادثه‌خیز بودن تقاطع نورین اشاره کرد و گفت: با وجود همه تاکیدات انجام شده برای رفع این نقطه حادثه‌خیز توسط وزیر و معاون رئیس‎جمهور و در نظر گرفته شدن اعتبار، هیچ اقدامی برای آن صورت نگرفته است.

رفیعی تصریح کرد: تقاطع حادثه‌خیز نورین ابهر همچنان تلفات می‌گیرد و برای اصلاح آن هیچ اقدامی نشده است.

وی احداث پل قره‌بلاغ را از دیگر پروژه‌های طرح ماندگار عنوان کرد که تاکنون شاید پیشرفت فیزیکی آن به ۵۰ درصد برسد و با روند فعلی احتمال بهره‌برداری از آن در موعد مقرر بعید است.

فرماندار ابهر اضافه کرد: دیگر پروژه‌ها در سطح شهرستان ابهر در دست اجراست و روند عادی خود را طی می‌کند.

وی بیمارستان ۲۲۰ تختخوابی ابهر را دیگر پروژه مهر ماندگار این شهرستان اعلام کرد و گفت: اجرای این پروژه با توجه به اعتبار ۲۵ میلیاردی مورد نیاز طی چند سال آینده عملیاتی می‌شود.

رفیعی شرط به بهره‌برداری رسیدن بیمارستان ۲۲۰ تختخوابی ابهر را تزریق بودجه اعلام کرد و افزود: اعتبار مورد نیاز برای عملیاتی شدن این پروژه بسیار بالا است.

انتهای پیام/

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

پنج × چهار =