کارگر زاده: کنترل کیفیت مواد غذایی در ماه رمضان در زنجان تشدید می شود

ابهر آنلاین: مدیرکل استاندارد و تحقیقات صنعتی استان زنجان گفت: در ماه رمضان کیفیت مواد غذایی در مراکز عرضه و فروش در سطح این استان با جدیت بیشتری کنترل می شود.

IMG16523239

به گزارش خبرگزاری مهر، داود کارگرزاده ظهر دوشنبه بابیان این مطلب افزود: طرح تشدید کنترل کیفیت کلیه اقلام مواد غذایی موجود در سطح بازار در ایام ماه مبارک رمضان توسط کارشناسان و بازرسان این اداره کل انجام می شود.

وی اظهار داشت: نظارت بر کیفیت موادغذایی مورد عرضه در سطح بازار استان زنجان جزو دستور کار اداره کل استاندارد زنجان بوده و بصورت مداوم در طول سال انجام می شود لیکن با شروع ماه مبارک و افزایش تقاضا در بازار، طرح تشدید کنترل کیفیت اقلام مواد غذایی بمنظور حفظ سلامت روزه داران و نا امن کردن بازار برای افراد سودجویی که قصد عرضه مواد غذایی غیر استاندارد در بازار را دارند آغاز شده است.

مدیر کل استاندارد و تحقیقات صنعتی استان زنجان گفت: کارشناسان این اداره کل در ایام ماه مبارک رمضان بصورت روزانه نسبت به خرید و آزمایش مواد غذایی موجود در سطح بازار اقدام می کنند و درصورت مغایریت کیفیت این کالاها با معیارهای استاندارد اقدامات لازم را برای جمع آوری و امحای این کالاها بر اساس قوانین موجود انجام می دهند.

کارگرزاده همچنین از شهروندان خواست تا در صورت مشاهده کالاهای غیر استاندارد مراتب را به سامانه ۱۵۱۷ اعلام کنند تا از بروز مشکلات احتمالی جلوگیری شود.

انتهای پیام/

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

18 − 1 =