مدیرعامل آبفای زنجان خبر داد؛ استقرار میز خدمت در آبفای استان زنجان

ابهر آنلاین: مدیرعامل آبفای استان زنجان گفت: میز خدمت در امور آبفای زنجان، ابهر، خرم‌دره و خدابنده در راستای ارائه مناسب‌تر خدمات استقرار یافته است.

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان به نقل از روابط عمومی آبفای استان زنجان، مسلم پور‌نصرت اظهار کرد: به منظور دستیابی آسان و سریع مردم به خدمات دولتی و تکریم بهتر مراجعین میز خدمت در محل اداره امور مشترکین و درآمد آبفای زنجان، ابهر، خرم‌دره و خدابنده مستقر شده و در حال پاسخگویی به مراجعین است.

وی همچنین به اجرای دستور‌العمل معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی ریاست جمهوری اشاره کر13911114000329_PhotoAد و گفت: میز خدمت به منظور ارائه خدمات سریع و شفاف به ارباب رجوع و با هدف پاسخگویی به تمام درخواست‌ها و نیازهای مراجعان در کمترین زمان راه‌اندازی شده است.

مدیرعامل آبفای استان زنجان به اهم عملکرد میز خدمت اشاره کرد و افزود: راهنمایی مراجعان در بدو ورود به اداره، ارائه مشاوره به مراجعین از نحوه دریافت خدمات، تسهیل و تسریع در انجام امور، جلوگیری از سردرگمی مراجعان، بالا رفتن راندمان کار، ارائه خدمات مطلوب و با کیفیت و جلوگیری از اتلاف وقت مراجعین از مزایای راه‌اندازی میز خدمت است.

انتهای پیام/

توضیح ابهر آنلاین: ضروری است،‌ سایر ادارات و نهادهای دولتی نیز که مستقیما با مراجعه کنندگان سروکار دارند، با الگوبرداری از اقدام آبفای استان،‌ سریعا نسبت به استقرار میز خدمت اقدام نمایند.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

چهار × 2 =