عزیزخانی: لزوم ایجاد امکانات برای غنی‌سازی اوقات فراغت دانش‌آموزان در ابهر

ابهر آنلاین: معاون پرورشی آموزش و پرورش ابهر بر لزوم ایجاد امکانات برای غنی‌سازی اوقات فراغت دانش‌آموزان تاکید کرد.

نقی عزیزخانی در گفتگو با خبرنگار مهر، با اشاره به نامگذاری سال جاری به عنوان سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی افزود: مدیران باید با فرهنگ‌سازی، تبلیغات مناسب و توجیه دانش‌آموزان و اولیای ایشان، ‌آنها را به استفاده ازکالاهای ایرانی تشویق کنند.

وی به نقش آموزش و پرورش و تاثیر این ارگان بر سایر دستگاه‌های اجرایی اشاره کرد و اظهار داشت: ورودی همه دستگاه‌ها‌، خروجی‌های آموزش و پرورش بوده و نقش فرهنگیان در این زمینه قابل لمس و حیاتی است.

معاون پرورشی و تربیت‌بدنی آموزش و پرورش ابهر به برنامه‌های اوقات فراغت اشاره کرد و گفت: اوقات فراغت حساس‌ترین‌، ارزشمندترین و پربارترین اوقات فراغت یک انسان است.

عزیزخانی تاکید کرد: اوقات فراغت می‌تواند مانند یک شمشیر دو لبه دانش‌آموزان را به سوی خلاقیت‌، ابتکار و نوآوری هدایت کرده و هم می‌تواند آنان را به سوی بزهکاری‌، نابهنجاری و سقوط بکشاند.8UIFOICAHGR9P2CAAGOJOBCADPK1E6CATY0QPHCAFBF4H2CAZUV8C5CAPFWLA7CAYW95QFCA6JXCSUCA7G6FYLCA7EP71VCAR6HI2PCAQ8V21NCAERBKD6CASJGWDCCAK00DJUCAK9TL2FCAOJC9S0CA990WQA

وی گفت: این مدیران و مربیان هستند که باید با اجرای برنامه‌های متنوع و مورد علاقه دانش‌آموزان، آنهارا در قالب فعالیت‌های تابستانی هدایت کنند.

معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش ابهر، با بیان اینکه فلسفه غنی‌سازی اوقات فراغت جلوگیری از مفاسد اخلاقی و اجتماعی است، گفت: مسئولان باید برای این مسئله برنامه‌های مناسبی داشته باشند و با ارائه برنامه‌ها، زمینه غنی‌سازی مناسب اوقات فراغت جوانان و نوجوانان را فراهم کنند.

عزیزخانی یادآور شد: به دلیل اینکه کشور ما در ردیف جوان‌ترین کشورهای جهان قرار دارد، ایجاد امکانات برای غنی‌سازی اوقات فراغت دانش‌آموزان، می‌تواند در شکل‌گیری شخصیت و هویت آنان و سازندگی ایران اسلامی موثر واقع شود.

انتهای پیام/

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دو × یک =