خانمحمدی: توسعه روزافزون خرم‌د‌ره نیاز به تعامل و وحدت مسئولان دارد/ شوراها باید در قبال آرای تک تک مردم احساس مسئولیت و تکلیف کنند

ابهر آنلاین: نماینده مردم ابهر و خرم‌دره در مجلس خواستار تعامل و ایجاد وحدت برای کمک به توسعه بیش از پیش شهر خرم‌دره شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، محمدرضا خانمحمدی صبح دوشنبه در جمع منتخبان شورای شهر خرم‌دره با اشاره به وضعیت موجود در این شهر، خواستار تعامل و ایجاد وحدت برای کمک به توسعه بیش از پیش شهر خرم‌دره شد.

وی با بیان اینکه باید زمینه مشارکت دادن مردم در همه امور برای پیشرفت شهرستان تقویت شود، گفت: اعضای شورای اسلامی باید تمام توان خود را با اولویت خدمت‌رسانی بیشتر به مردم و توسعه عمران و آبادانی شهر خرم دره بکار گیرند.

نماینده مردم شهرستان‌های ابهر و خرم‌دره در مجلس شورای اسلامی با اشاره به حضور حماسی و با شکوه مردم در انتخابات ۲۴ خرداد اشاره کرد و افزود: شوراها باید در قبال آرای تک تک مردم احساس مسئولیت و تکلیف کنند و در ارائه خدمات مطلوبتر به شهروندان از هیچ کوششی دریغ نکنند.

همچنین فرماندار شهرستان خرم‌دره در این جلسه با اشاره به حضور حماسی مردم در انتخابIMG16104384ت ۲۴ خرداد ماه تصریح کرد: مردم با حضور پر شور در انتخابات موجب اقتدار نظام اسلامی شدند.

رحیم نوری‌پور ابراز داشت: اعضای جدید شورای اسلامی باید با شناسایی مشکلات در ارائه راه حل‌های مناسب در راستای پیشرفت شهر خرم‌دره برنامه‌های کوتاه مدت و بلند مدت خود را با تشکیل جلسه‌های مختلف و همکاری دستگاه‌های اجرایی شهرستان ساماندهی کند‌.

وی با اشاره به ظرفیت‌های این شهرستان در بخش گردشگری ابراز داشت: آب و هوای این شهرستان مهمترین بحث در تقویت گردشگری استان است‌.

نوری‌پور اضافه کرد: در حال حاضر سه سد در سه ضلع خرم‌دره شامل سد کینه‌ورس، سد شویر و سد خلیفه‌لو می‌تواند برای گردشگران جالب باشد.

فرماندار شهرستان خرم‌دره با تاکید بر لزوم حراست از دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی گفت: باید این حماسه‌ها را گرامی داشته و‌ به عنوان یک فرهنگ به نسل جوان معرفی شده و ماندگار شود.

نوری‌پور با اشاره به رشادت‌های رزمندگان و بسیجیان در دفاع از کیان جمهوری اسلامی ایران اضافه کرد:‌ حماسه‌های دوران دفاع مقدس جز با اراده خداوند و رهبری حکیمانه امام خمینی(ره) و ولایت‌پذیری رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس میسر نمی‌شد.

انتهای پیام/

ممکن است شما دوست داشته باشید
1 نظر
  1. علی می گوید

    شوراها باید در قبال آرای تک تک مردم احساس مسئولیت و تکلیف کنند و در ارائه خدمات مطلوبتر به شهروندان از هیچ کوششی دریغ نکنند.
    ای کاش ایشان نیز در قبال آرای تک تک مردم احساس مسئولیت و تکلیف می نمودند که پس از حدود ۱۷ ماه حضور در مجلس ،انگار ابهر نماینده ندارد حتی اکثریت رای دهندگان به ایشان همین نظر را دارند واز او مایوس شده اند ،۹۵%کارها ی وی را در ابهر رئیس دفتر ایشان انجام می دهد!!!!!

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

8 − چهار =