یک کشته در حادثه‌ی رانندگی محور «ابهر – قیدار»

ابهر آنلاین: جانشین رییس پلیس راه استان زنجان گفت: برخورد یک دستگاه کامیون با خودروی سواری در محور «ابهر – قیدار» یک کشته و یک زخمی برجا گذاشت.

سرهنگ «علی‌اصغر شیرمحمدی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه‌ی زنجان، با بیان این مطلب، اظهار کرد: در این سانحه که دیشب به‌ وقوع پیوست یک دستگاه کامیون با انحراف به چپ با یک خودرو سواری برخورد کرد که براثر آن راننده‌ی سواری در دم جان خود را از دست داد و خسارت مالی فراوانی نیز به دو خودرو وارد شد.

وی با اشاره به حادثه‌ی دیگر رانندگی یادآور شد: بر اثر واژگونی یک دستگاه خودرو پراید یک کودک چهار ساله به علت پرت شدن از خودرو به بیرون جان باخت.

شیرمحمدی افزود: این خودرو ۳ سرنشین داشت که راننده‌ی خودرو هم به علت شدت جراحات به بیمارستان آیت‌الله موسوی زنجان منتقل شد و هم‌اکنون در کماست. این حادثه در محور اتوبان زنجان – قزوین رخ داد.

وی علت حادثه را خواب‌آلودگی و ناتوانی راننده در کنترل وسیله‌ی نقلیه علت این حادثه اعلام کرد.

این مقام انتظامی با تاکید بر این‌که رعایت قوDSC01232انین راهنمایی و رانندگی سلامت افراد در جاده‌ها را تضمین می‌کند، خاطرنشان‌ کرد: رانندگان باید خود را مسوول جان سرنشینان و دیگر افرادی که در جاده‌ها تردد می‌کنند بدانند که قطعاً در این صورت به قوانین احترام گذاشته و از آن تخطی نمی‌کنند.

انتهای پیام/

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

شانزده − نه =