مدیر عامل شرکت برق منطقه‏ ای زنجان خبر داد؛ صدور موافقت‏نامه احداث نیروگاه ۱۰۰۰ مگاواتی نیروگاه بادی در برق منطقه‏ ای زنجان

ابهر آنلاین: مدیر عامل شرکت برق منطقه‏ ای زنجان گفت: موافقت‏نامه احداث نیروگاه بادی با ظرفیت یک هزار مگاواتی در حوزه برق منطقه‏ای زنجان صادر شده است.

علی چهل امیرانی امروز در گفت‏وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: موافقت‏نامه احداث نیروگاه بادی در منطقه ابهر و تاکستان صادر شده است.

13920326000342_PhotoA

وی با اشاره به اینکه امیدواریم نخستین نیروگاه بادی را در حوزه برق منطقه‏ ای زنجان احداث کنیم، خاطر نشان کرد: این نیروگاه یک هزار مگاوات ظرفیت خواهد داشت.

مدیر عامل شرکت برق منطقه‏ ای زنجان با بیان اینکه احداث پست ۴۰۰ کیلو ولت و خط انتقال ۴۰۰ کیلو ولت از مصوبات دور سوم سفر ریاست جمهوری به استان زنجان است، تصریح کرد: در حال حاضر احداث خط انتقال ۴۰۰ کیلو ولت به پایان رسیده است و پست ۴۰۰ کیلو ولت نیز مراحل پایانی خود را طی می‏کند.

وی با اشاره به اینکه پست ۴۰۰ کیلو ولت ایجرود از پست‏های مهم استان زنجان به شمار می‏رود، اضافه کرد: این پست برق مورد نیاز صنایع سیمان، پتروشیمی، صنایع روی و فولاد سهند را تامین خواهد کرد.

چهل امیرانی با بیان اینکه امیدواریم پست ۴۰۰ کیلو ولت ایجرود تا پایان سال جاری به پایان رسد، یادآور شد: در حال حاضر روند این پروژه به خوبی پیش می‏رود.

وی با اشاره به اینکه هزینه این خط پست ۳۵ میلیارد تومان برآورد شده است، ادامه داد: ارزش روز ریالی آن نیز ۷۰ میلیارد تومان اعلام شده است.

مدیر عامل شرکت برق منطقه ‏ای زنجان با بیان اینکه ساماندهی خطوط فشار قوی داخل شهر زنجان نیز از مصوبات سفر هیئت دولت در دور سوم بوده است، اذعان داشت: در حال حاضر این پروژه نیز در استان آغاز شده است.

وی با اشاره به اینکه فاز نخست ساماندهی خطوط فشار قوی شهر زنجان به بهره‏برداری رسیده است، افزود: در این پروژه همه دکل‏های مشبک داخل شهر حذف و به صورت تلسکوبی احداث و در یک پایه اجرا می‏شود.

چهل امیرانی با بیان اینکه اعتباری بالغ بر ۲ میلیارد تومان در فاز نخست پروژه مذکور هزینه شده است، ادامه داد: به منظور اجرایی شدن فازهای بعدی ساماندهی خطوط فشار قوی در شهر زنجان ۸ میلیارد تومان اعتبار نیاز است.

انتهای پیام/

ممکن است شما دوست داشته باشید
2 نظرات
  1. نیما محرمخانی می گوید

    خیلی موفید

  2. نیما محرمخانی می گوید

    خیلی خوب میشه

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

سه + 17 =