تا ۱۷ تیرماه؛ مردم ابهر “۳۲ دقیقه از ماجرا” را می‌بینند

ابهر آنلاین: کارگردان تئاتر «۳۲ دقیقه از ماجرا» گفت: این نمایش تا ۱۷ تیرماه امسال در فرهنگ‌سرای نور ابهر در حال اجرا می‎باشد.

24305t

“حمید دارایی” در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه زنجان، اظهار کرد: نمایشنامه این تئاتر نوشته فرهاد آئین و بازیگران آن از جمله هنرمندان شاخص ابهر از جمله حسین جزء جوادی، مریم مرادی، شکوفه جعفری، ساناز محبیان و یزدان ذوالقدر می‎باشند.

وی با اشاره به داستان این تئاتر، گفت: این تئاتر نمایش زن و شوهر میانسالی است که علی‌‎رغم زندگی مشترک خود طی چندین سال هنوز هم در ارتباطات روزمره خود مشکل دارند و با مستقل شدن فرزندان این مساله بیشتر خود را نشان می‌دهد.

دارایی با تاکید بر اینکه تئاتر یک هنر اثرگذار است، خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه تئاتر یک هنر پیشرو است می‎تواند در طرح و حل بسیاری از مشکلات اجتماعی و حتی روزمره افراد موثر باشد.

این هنرمند تصریح کرد: این امر مستلزم نهادینه شدن حضور این هنر در زندگی افراد است و باید تلاش کرد تا تئاتر دیدن تبدیل به یک عادت در بین عموم مردم شود.

این کارگردان با اشاره به اینکه استقبال عمومی از اجرای این نمایش درحد قابل قبولی بوده است، گفت: با توجه به اینکه هزینه تبلیغات در مقایسه با مبلغ ناچیز قرارداد همخوانی ندارد لذا درحد توان سعی در تبلیغ و معرفی این نمایش داشتیم.
انتهای پیام/

منبع: ایسنا

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

18 + نه =