در راستای ترویج فرهنگ طبیعت دوستی گروه دوست‌داران طبیعت در زنجان تشکیل شد

13920109000056_PhotoAابهر آنلاین: با همکاری جمعی از فعالان فرهنگی و اجتماعی، گروه دوست‌داران محیط زیست یا همان رفتگران طبیعت در زنجان تشکیل شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، گروه دوست داران محیط زیست (رفتگران طبیعت) به همت برخی از فعالان فرهنگی و اجتماعی با اهداف خاصی در زنجان تشکیل و اعلام موجودیت کرد.

گروه دوست‌داران طبیعت در نظر دارد برای ارتقای فرهنگ شهروندی در امور طبیعت و اهداف زیست محیطی خود برنامه‌هایی را به صورت متناوب در طول سال برنامه‌ریزی و اجرا کند.

پاک‌سازی مناطق آلوده به زباله، فرهنگ‌سازی در مورد تمیز نگه داشتن محیط زیست، تبلیغ تولید کمتر زباله از اهداف گروه رفتگران طبیعت است.

گروه دوست‌داران طبیعت اهداف خود را با برگزاری دوره‌های آموزشی تبلیغ می‌کند چرا که معتقد است برنامه‌های آموزشی نقش سازنده را در آگاهی بخشی به مردم ایفا می‌کند.

این گروه با برگزاری همایش‌ها ، گردهمایی و اجرای برنامه‌های آموزشی و عملی به صورت متنوع و متعدد در محل‌های هدف سعی می‌کند زمینه‌های فرهنگی لازم در راستای  پیشگیری از پخش زباله در مراکز شهری و تفریحی و استفاده صحیح از امکانات شهروندی جهت اعتلای فرهنگی شهروندان را ترویج کند.

این گروه با حمایت شهرداری زنجان در نظر دارد در نخستین گام در راستای نیل به اهداف اقدام خود با مشارکت روزنامه‌نگاران، هنرمندان، همیاران طبیعت ابهر، هیئت‌های ورزشی، جامعه معلولین، همیاران منابع طبیعی، همیاران فضای سبز و شهروندان علاقه‌مند روز جمعه ۱۴ تیر ۹۲ نسبت به پاکسازی کوه گاوازنگ اقدام کند.

علاقه‌مندان می‌توانند در صوت تمایل برای شرکت در برنامه پاکسازی گاوازنگ با استفاده از اتوبوس‌های شهری مستقر در بلوار قائم (حاجی بلواری) و بلوار آزادی در گاوازنگ محل اجرای برنامه حضور یابند.

زمان شروع برنامه پاکسازی کوه گاوازنگ ساعت ۹:۳۰ روز جمعه ۱۴ تیر و مکان آغاز ابتدای کوه گاوازنگ است.

انتهای پیام/

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

چهار + پانزده =