محمدی: ثبت ۱۰۰ درصدی ولادت و وفات در مهلت قانونی در شهرستان ابهر

IMG23533126ابهر آنلاین: رئیس اداره ثبت احوال شهرستان ابهر، از ثبت ۱۰۰ درصدی ولادت و وفات در مهلت قانونی در شهرستان ابهر خبر داد.

رضا محمدی در گفتگو با خبرنگار مهر، گفت : سازمان ثبت احوال کشور در کنار پاسداری از اسناد هویتی و تابعیتی مردم که مورد تاکید رهبری نیز است کار تولید آمارهای انسانی که زیربنای برنامه ریزی های کلان کشور است را برعهده دارد.

وی اظهار داشت: آمار زمانی ارزشمند است که به هنگام و دقیق باشد و با ترویج فرهنگ ثبت به موقع حیاتی کمک شایانی به دولت برای تحقق برنامه ریزی های کلان خواهیم داشت.

رئیس اداره ثبت احوال شهرستان ابهر با اشاره به پیشرفتهای خوب ثبت احوال گفت: ثبت احوال در سالهای اخیر پیشرفتهای خوبی در خصوص الکترونیکی کردن خدمات خود اقدام کرده است به صورتی که هم اکنون تمام ادارات ثبت احوال در سراسر ایران به پایگاه اطلاعات جمعیتی کشور متصل هستند و اطلاعات پس از ثبت به صورت آنلاین و لحظه ای در پایگاه سازمان ثبت احوال کشور به ثبت می رسد و می توان آمار لحظه به لحظه ولادت و وفات را بررسی نمود.

محمدی در خصوص ثبت در مهلت قانونی ولادت گفت: در خرداد ماه سال ۱۳۹۲ با تلاش همکاران توانسته ایم شاخص ثبت ولادت در مهلت قانونی ۱۵ روز به ثبت تا یکسال که نشان دهنده ثبت وقایع حیاتی در مهلت هائی که قانون گذار تعیین کرده می باشد به ۱۰۰درصد رسیده است و امیدواریم بتوانیم در همین جهت حرکت کنیم که این نیازمند همکاری مسئولین و مردم شهرستان است.

انتهای پیام/

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

یک × دو =