معاون حوزه‌های علمیه استان زنجان خبر داد؛ فعالیت ۶ مدرسه علمیه در استان زنجان

840662_PhotoAابهر آنلاین: معاون برنامه‌ریزی و پشتیبانی حوزه‌های علمیه استان زنجان با اشاره به فعالیت ۶ مدرسه علمیه در استان از کلنگ‌زنی حوزه علمیه ولی‌عصر خرم‌دره خبر داد.

حجت‌الاسلام علی ناصر امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: حوزه‌های علمیه یکی از مراکز آموزشی فعال در استان محسوب می‌شوند.

وی با اشاره به اینکه ارتقای سطح آموزش فعالیت حوزه‌های علمیه تاثیر بسزایی در تعمیق باورهای دینی در جامعه و همچنین ترویج بیش از پیش موضوعات دینی دارد، اضافه کرد: باید همکاری لازم در زمینه افزایش مدارس و همچنین فعالیت‌های آن‌ها در استان وجود داشته باشد.

معاون برنامه‌ریزی و پشتیبانی حوزه‌های علمیه استان زنجان با بیان اینکه با تلاش‌های صورت گرفته در حال حاضر شش مدرسه علمیه در استان فعال است، تصریح کرد: این مدارس در شهرهای زنجان، ابهر، خرم‌دره، خدابنده و هیدج قرار دارد.

وی با بیان اینکه حوزه‌های علمیه فعال در استان در سطوح مختلفی نسبت به آموزش طلاب اقدام می‌کنند، اضافه کرد: حوزه‌های علمیه استان از نظر سطح علمی در وضعیت مطلوبی قرار دارند.

ناصر در ادامه به کلنگ‌زنی حوزه علمیه ولی‌عصر خرم‌دره اشاره کرد و گفت: این حوزه با حضور حجت‌الاسلام احمد خاتمی امام جمعه موقت تهران کلنگ‌زنی شد.

وی با بیان اینکه با کلنگ‌زنی این مدرسه علمیه زمینه فعالیت و آموزش تعداد بیشتری از طلاب در استان فراهم می‌شود، ابراز امیدواری کرد؛ با کمک خیرین و همچنین حمایت‌های بیشتر از سوی مسئولان فعالیت‌های حوزه‌های علمیه بیش از پیش افزایش یابد.

معاون برنامه‌ریزی و پشتیبانی حوزه‌های علمیه استان زنجان در بخش دیگری از سخنان خود به اعزام طلاب به مناطق مختلف در ماه مبارک رمضان اشاره کرد و افزود: این اعزام‌ها با هماهنگی سازمان تبلیغات اسلامی استان زنجان صورت می‌گیرد.

انتهای پیام/

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

5 × 3 =