کاظمی: انتخابات شورا ها را در زنجان با سلامت کامل به پایان بردیم

IMG02454759
ابهر آنلاین: سرپرست فرمانداری زنجان گفت: انتخابات شوراها را مانند انتخابات ریاست جمهوری بدون مشکل و با سلامت کامل به پایان بردیم.

به گزارش خبرنگار مهر، علی کاظمی شامگاه یکشنبه در جمع خبرنگاران افزود: در ۱۹ شهر استان انتخابات شوراها برگزار شد.

وی با یادآوری اینکه انتخابات شوراها در کنار انتخابات دور یازدهم ریاست جمهوری در شکوه و عظمت خاصی تشکیل شد، افزود: آگهی تایید صلاحید انتخابات در کلیه حوزه ها ابلاغ شده است.

سرپرست فرمانداری زنجان با اشاره به اینکه برای برگزاری انتخابات ۷ شهرستان، ۱۶ بخش، ۱۱ شهر و ۶۷۴ روستا به حد نصاب رسید ادامه داد: در مجموع از ۴۷۲۲ نفر ثبت نام به عمل آمد.

کاظمی بیشترین درصد مشارکت مردم در شوراهای استان را در سال ۷۷ دانست و تاکید کرد: امسال درصد مشارکت مردم استان در انتخابات شوراها حدود ۷۸ درصد است و بیشترین سنین منتخبان بین ۳۰ تا ۴۰ ساله بود.

وی تعداد انصرافی ها را ۳۵۳ نفر عنوان کرد و گفت: بیشترین مشارکت مردم در انتخابات شورا ها در شهر ماهنشان و طارم صورت گرفته است.

سرپرست فرمانداری زنجان تعداد منتخبان شهرهای ابهر، صائین قلعه، هیدج و سلطانیه را ۳۴ نفر عنوان کرد و اظهار داشت ۴ نفر از این تعداد زن است.

کاظمی افزود: از شهرهای ایجرود، زرین آباد و حلب ۱۴ نفر منتخب شده اند که یک مورد زن است همچنین منتخب های خدابنده، سجاس ۳۸ نفر است.

وی شوراهای منتخب مردم زنجان را ۱۹ نفر عنوان کرد و ادامه داد: سه نفر از اعضای اصلی شورا ها را زنان تشکیل می دهند .

سرپرست فرمانداری زنجان بیشترین نام نویسی برای شورا ها را مربوط به شهر زنجان دانست وافزود: این تعداد ۲۳۴ نفر بود که ۱۸۳ نفر برای رقابت پذیرفته شدند.

کاظمی با بیان اینکه میزان مشارکت بانوان پر رنگ بوده است اظهار داشت: بیشترین مشارکت در پای صندوق های رای را جوانان تشکیل داده اند.

انتهای پیام/

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

4 × سه =