پروژه‌ی بلوار یادگار امام ابهر افتتاح شد

1

ابهر آنلاین: شهردار ابهر گفت: با اختصاص ۵۵۰ میلیون تومان اعتبار، پروژه‌ی بلوار یادگار امام (ره) افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

«رحمت یوسفلی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه‌ی زنجان، اظهار کرد: در آستانه‌ی نیمه‌ی شعبان و هم‌زمان با ولادت حضرت مهدی(عج) پروژه‎های عمرانی بزرگ بلوار یادگار امام در ابهر افتتاح شد و هم‌اکنون تردد در هر دو لاین این بلوار در حال انجام است.

وی افزود: این پروژه که بخشی از آن از جمله پروژه‎های مشترک ستاد عمران‌شهری و بخش اعظم آن نیز از پروژه‎های ویژه‌ی شهرداری بود، انجام شد.

یوسفلی تصریح کرد: این پروژه شامل احداث میدان شهدا با نصب المان، نورپردازی ویژه هم‌چنین تسطیح، جدول‌گذاری، زیرسازی و آسفالت‌ریزی لاین شمالی بلوار یادگار امام(ره) بود که پروسه تملک اراضی در طرح آن در سال گذشته به اتمام رسیده بود.

شهردار ابهر با بیان این‌که انجام سریع این پروژه، اولویت ویژه‌ای داشت، گفت: چون این بلوار ورودی شهر ابهر از سمت اتوبان بوده و به نوعی معرف شهر ابهر به ویژه برای میهمانان شهر است، انجام آن، اولویت ویژه‎ای داشت.

این مسوول هم‌چنین از اهتزار بلندترین پرچم جمهوری اسلامی ایران در میدان انقلاب این شهر خبر داد و تصریح کرد: هم‌زمان با جشن‎های اعیاد شعبانیه و با اعتبار ۶۵ میلیون تومان بلندترین پرچم جمهوری اسلامی ایران در میدان انقلاب شهر ابهر به اهتزاز درآمد.

انتهای پیام/

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

4 + 9 =