اعضای شورای اسلامی منتخب شهر ابهر با فرماندار دیدار کردند

ابهر آنلاین: شورای اسلامی منتخب شهر ابهر  روز یکشنبه اول تیرماه با رفیعی فرماندار شهرستان ابهر دیدار کردند.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان ابهر ، در این دیدار اعضای شورای منتخب از فرماندار بابت مهیا نمودن فضای مناسب و بستر مطلوب در برگزاری انتخابات تقدیر و تشکر کردند.

سرهنگ فخیمی و جمع حاضر در این دیدار  بر هماهنگ بودن اعضای شورا و فراهم نمودن ساختار مطلوب در عمران و آبادانی شهر تاکید نمودند و به بیان تلاش حداکثری در جهت خدمت به مردم پرداختند.

رفیعی فرماندار شهرستان ابهر ، ضمن تبریک اعیاد شعبانیه گفت خوشبختانه این انتخابات با هماهنگی و تمهیداتی که قبلا با تلاش های مسئولین انجام شده بود به سلامتی برگزار گردید.

وی افزود مردم همیشه در صحنه ها با حضور حداکثری به دشمنان نشاد داده اند که همواره پشت سر این نظام خواهند بود و همراه با ولایت و منویات مقام معظم رهبری حرکت خواهند کرد.

فرماندار شهرستان ابهر در ادامه با بیان این مطلب اظهار داشت : شما عزیزان باید در راستای خدمت گذاری به مردم قدم بردارید و پاسخ این اعتماد شایسته و آگاهانه مردم را به بهترین نحو ممکن بدهید. با برنامه ریزی دقیق و کارشناسی شده به مردم عزیز خدمت نمائید تا در آینده نام نیکی از شما به یادگار بماند.

وی در آخر خاطر نشان کرد : با مردم بیشتر در ارتباط باشید و از تجربیات دیگران بخصوص شوراهایی که سابقه درخشانی دارند  استفاده نمائید چرا که این شهرستان دارای ظرفیت خوبی برای سرمایه گذاری و ایجاد طرح های متنوع است.

منبع: سایت فرمانداری ابهر

انتهای پیام/

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

یک × سه =