برگزاری جلسه رفع مشکل آب شرب شهرستان با حضور فرماندار و نماینده مردم در مجلس

ابهر آنلاین: مشکلات آب شرب علی الخصوص در روستاها موضوعی است که تعداد زیادی از اهالی منطقه مدتی است با آن دست به گریبان هستند و از طرف مسئولین نیز به این مشکل پرداخته شده و تدابیری هم جهت رفع آن اتخاذ شده است، بنابر اعلام سایت فرمانداری ابهر در روز شنبه اول تیرماه جلسه ای با حضور رفیعی فرماندار ابهر و خانمحمدی نماینده مجلس در همین خصوص تشکیل گردید. متن این خبر را به نقل از سایت فرمانداری ابهر بخوانید:

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان ابهر ، در این جلسه خانمحمدی گفت : نیاز مردم بویژه در روستاها را باید به هر طریق که شده حل نمود و نیاز آب شرب یکی از واجبات است که در برخی مناطق با مشکل مواجه گردید که باید مسئولین نیازهارا ارزیابی و با نگاه ویژه ای این مشکلات را حل نمایند و مسئولین استانی برای  هرچه بهتر شدن این وضعیت برای جذب بودجه برای این مناطق تلاش نمایند.

رفیعی فرماندار گفت : ما هرچه در توان داریم برای این مناطق تلاش نموده و خواهیم کرد تا هرچه سریعتر به آب شرب مورد نظر روستاها برسیم .

وی در ادامه افزود : اولویت کاری بنده در جهت خدمت رسانی به مردم در این بخش مشکلات آب رسانی به روستاها بوده و در تلاش هستیم که با اعتباراتی که از استان می گیریم با تخصیص به این مناطق مشکلات نامبرده را حل نمائیم.

در ادامه این جلسه ، قیداری مدیریت آبفار ابهر نیز گزارشی از عملکرد این واحد ارائه نمود و پروژه های نیمه تمام این بخش را به فرماندار ادائه کرد.

انتهای پیام/

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

5 × 1 =