پلمب تجهیزات بازی غیراستاندارد در استان زنجان

457552_368ابهر آنلاین: مدیرکل استاندارد و تحقیقات صنعتی استان زنجان، گفت: انواع تجهیزات بازی شهربازی‌های مستقر در استان زنجان به علت رعایت نکردن الزامات ایمنی و مطابق نبودن با معیارهای استاندارد، پلمب شدند.

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه‌ی زنجان، به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل استاندارد و تحقیقات صنعتی استان زنجان، «داوود کارگرزاده» با تأکید بر ایمن بودن تجهیزات بازی در این‌باره افزود: در راستای اقدامات پیشگیرانه و نظارت بهینه در اجرای استانداردهای تجهیزات شهربازی و با توجه به تعیین مهلت مناسب به مالکان و بهره‌برداران شهربازی‌های مستقر در سطح استان، متأسفانه برخی از این تجهیزات موفق به دریافت تاییدیه از شرکت‌های بازرسی دارای صلاحیت نشدند، بنابراین کارشناسان اداره‌ی حقوقی این اداره‌کل به استناد قوانین موجود و به جهت حفظ جان شهروندان، نسبت به پلمب موقت تجهیزات مغایر با معیارهای استاندارد اقدام کردند.

وی افزود: کشتی صبا، استخر توپ، قلعه بادی، تاب زنجیری، جامپینگ و قطار کودک شهربازی لاله شهرستان هیدج، از تجهیزاتی بودند که توقیف و از ادامه ‌یفعالیت آن‌ها ممانعت شد.

این مقام مسوول خاطرنشان کرد: پیش‌تر نیز تجهیزات بازی شهربازی پردیس ابهر، ملت خدابنده و کلبه‌ی شادی زنجان بر همین اساس پلمب شده بودند.

انتهای پیام/

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

هفده + چهار =