سرپرست فرمانداری زنجان خبر داد: اعلام نتایج انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا تا ۲۸ خردادماه

ابهر آنلاین: سرپرست فرمانداری زنجان با اشاره به روند طولانی شمارش آرای یازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری در سراسر کشور، گفت: با توجه به اعلام وزارت کشور، نتایج انتخابات چهارمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا تا ۲۸ خردادماه اعلام خواهد شد.

“علی کاظمی” در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه زنجان، با بیان این مطلب، اظهار کرد: با توجه به ضرورت داشتن دقت لازم در شمارش آرا و همچنین طولانی بودن روند تجمیع آرا از شعبات مختلف اخذ رأی، ستادهای انتخاباتی در همه استان‌ها قانوناً باید پس از اتمام شمارش آرای ریاست‌جمهوری، اقدام به شمارش آرای شوراهای اسلامی شهر و روستا می‌کردند.

وی افزود: ۱۸۵ نفر از مسئولان ستاد اجرایی و نظارت و بازرسی انتخابات به محض پایان زمان اخذ رأی، فرآیند تجمیع و شمارش آرای ریاست‌جمهوری را آغاز کرده و نهایت دقت و سرعت لازم را در این زمینه به کار بردند.

سرپرست فرمانداری زنجان ضمن تقدیر از فعالیت‌های شبانه‌روزی فعالان ستاد اجرایی و نظارت و بازرسی بر انتخابات ۲۴ خردادماه، اظهار کرد: آخرین صندوق آرای شوراهای اسلامی شهر و روستا در زنجان، رأس ساعت ۲۰ روز گذشته به دست مسئولان رسیده و فرآیند تجمیع آرا آغاز شده است.

کاظمی تصریح کرد: امیدواریم مردم همیشه در صحنه زنجان همچون گذشته سعه‌صدر داشته و به مسئولان فرصت تجمیع و شمارش آرای شوراها با نهایت دقت لازم را بدهند.

وی با اشاره به اینکه حضور حداکثری مردم زنجان در پای صندوق‌های رأی در روز ۲۴ خردادماه قابل تقدیر است، ابراز کرد: به طور قطع می‌توان گفت که “حماسه سیاسی” به معنای تمام خود در روز رأی‌گیری در زنجان محقق شد و مردم ولایت‌مدار زنجان در این عرصه نیز سنگ‌تمام گذاشتند.

مسئول اجرایی ستاد انتخابات استان زنجان، خاطرنشان کرد: حضور مردم زنجان در برخی شهرستان‌ها حتی نسبت به انتخابات دوره قبل نیز گسترده‌تر بوده و به محض اجازه اطلاع‌رسانی، میزان مشارکت شهرستان‌ها به تفکیک اعلام خواهد شد

توضیح ابهر آنلاین:

منابع غیر رسمی لیست افراد منتخب و ذخیره شورای شهر ابهر و برخی دیگر از شهرهای استان زنجان را منتشر کرده اند. ابهر آنلاین به محض انتشار نتیجه نهایی انتخابات شوراها از طریق مبادی رسمی نسبت به انتشار آن اقدام خواهد کرد.
انتهای پیام/

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

11 − 3 =