رئیس کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان زنجان خبر داد: فعالیت ۱۸۰ پایگاه فرهنگی و هنری در مساجد زنجان

13910514000353_PhotoA

ابهر آنلاین: رئیس کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد زنجان گفت: به منظور غنی‌سازی اوقات فراغت، ۱۸۰ پایگاه فرهنگی و هنری در مساجد این استان فعال می‌شود.

مرتضی مقدمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: برنامه‌ریزی‌های خوبی در زمینه اوقات فراغت در استان زنجان صورت گرفته است.

وی با اشاره به اینکه در مجموع با پیش‌بینی‌های صورت گرفته ۲۴ عنوان کلاس در کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان زنجان برگزار می‌شود، خاطر نشان کرد: این کلاس‌ها شامل خیاطی، گلدوزی، سفره آرایی، کامپیوتر، قرآن، احکام و… می‌شود.

رئیس کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان زنجان با بیان اینکه با برنامه‌‌ریزی‌های صورت گرفته ۲۰ هزار نفر در سال جاری در دوره‌های آموزشی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان زنجان حضور می‌یابند، تصریح کرد: تعداد کانون‌های فعال و پایگاه‌های فرهنگی و هنری در استان افزایش یافته است.

وی با اشاره به اینکه در سال گذشته ۱۷ هزار نفر در دوره‌های آموزشی کانون‌های فرهنگی و هنری استان زنجان شرکت داشته‌اند، ادامه داد: نشست‌هایی نیز به منظور غنی‌سازی اوقات فراغت در سطح شهرستان‌های استان برگزار می‌شود.

مقدمی با بیان اینکه نشست‌هایی با مدیران و مسئولان کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد شهرستان‌های طارم، ابهر، خرم‌دره و ماهنشان برگزار می‌شود، یادآور شد: این نشست‌ها با هدف غنی‌‌سازی اوقات فراغت و برنامه‌ریزی صحیح در این راستا تشکیل می‌شود.

این مسئول با اشاره به اینکه در این ایام نگاه ویژه‌ای به تجهیز کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان زنجان شده، ادامه داد: ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال در این زمینه در نظر گرفته شده است.

رئیس کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان زنجان با بیان اینکه ۲۲ کانون فرهنگی و هنری در مساجد استان زنجان مجهز به تجهیزات کمک آموزشی و آموزشی و کتابخانه‌ای می‌شود، اذعان داشت: همکاری با سایر ادارات نیز در زمینه اوقات فراغت مورد توجه است.

انتهای پیام/

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

18 − 10 =