فرماندار ابهر: رأی‌گیری شهرستان ابهر در ۱۴۰ شعبه اخذ رأی در حال انجام است

ابهر آنلاین: فرماندار ابهر، تعداد شعبات اخذ رأی این شهرستان را ۱۴۰ شعبه اعلام کرد و گفت: آرای مردم در ۲۹۱ صندوق جمع‌آوری می‌شود.

نورالدین رفیعی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان با اشاره به حضور گسترده مردم در انتخابات امروز اظهار داشت: مردم نیم ساعت قبل از انتخابات در شعب اخذ رأی حضور یافته بودند.

خبرگزاری فارس: رأی‌گیری شهرستان ابهر در 140 شعبه اخذ رأی در حال انجام است

وی تصریح کرد: مردم شهرستان ابهر به صورت متراکم در انتخابات حضور یافته و منتظر نوبت برای رأی دادن هستند.

فرماندار ابهر، تعداد شعبات اخذ رای این شهرستان را ۱۴۰ شعبه اعلام کرد و گفت: آرای مردم در ۲۹۱ صندوق جمع‌آوری می‌شود.

وی با بیان اینکه ۵۹ شعبه از مجموع ۱۴۰ شعبه اخذ رأی در شهرستان ابهر شهری هستند، ادامه داد: باقیمانده شعبه‌ها هم به صورت ثابت و سیار اقدام به رأی‌گیری از مردم روستاهای ابهر می‌کنند.

رفیعی، واجدان شرایط رأی دادن را در شهرستان ابهر ۱۳۰ هزار و ۳۰۷ نفر اعلام و اضافه کرد: بیش از ۸۲ هزار نفر از این تعداد شهری و بیش از ۴۷ هزار نفر روستایی هستند.

وی با تقدیر از حضور مردم از ساعات اولیه صبح امروز در شعب اخذ رأی، گفت: این نحوه حضور مانع ازدحام در ساعات پایانی رأی‌گیری می‌شود.

فرماندار ابهر به فضای آرام انتخاباتی در این شهرستان اشاره و تصریح کرد: مردم با همین روال در پای صندوق‌های رأی حاضر شده و در رأی‌گیری حضور یابند تا امور بدون هیچ مشکلی پیش رود.

وی در پایان بار دیگر با تقدیر از مشارکت گسترده مردم در انتخابات، ادامه داد: روند انتخابات با شور و نشاط مردمی در انتخابات بسیار پرشور ادامه دارد.

انتهای پیام/

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

پنج × 3 =