امام جمعه ابهر: کاندیداها از بداخلاقی پرهیز کنند/ اشتغال و ازدواج مشکل اساسی جوانان

ابهر آنلاین: امام جمعه ابهر با اشاره به حضور گسترده مردم در پای صندوق‌های رأی، گفت: کاندیداها نیز در پاسخ به حضور مردم در صحنه از بداخلاقی و کارهای خلاف اخلاق پرهیز کنند.

خبرگزاری فارس: کاندیداها از بداخلاقی پرهیز کنند/ اشتغال و ازدواج مشکل اساسی جوانان

به گزارش ابهر آنلاین، حجت‌الاسلام جعفر رحیمی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه ابهر به میلاد پر برکت امام زین‌العابدین (ع) اشاره کرد و این عید بزرگ را به همه مردم ایران تبریک گفت.

وی در ادامه به مناسبت روز جهاد کشاورزی، ضمن تقدیر از مسئولان و کشاورزان، افزود: همانگونه که می‌دانید آب در کشور ما به قدر زمین نیست، معروف است که ایران کشور کم‌آبی است، اما اگر با عقل و تدبیر و روحیه خستگی‌ناپذیر پیش برویم، می‌شود از همین آب موجود استفاده کرد و آن را هدر نداد.

خطیب جمعه ابهر با بیان اینکه نوع آبیاری کشاورزی ما نادرست است و آب را هدر می‌دهیم، ادامه داد: باید این نوع مصرف بی‌رویه و نادرست اصلاح شود.

وی با تأکید بر وحدت کلمه و حفظ انسجام و محبت به یکدیگر و دور ریختن عوامل تفرقه و اختلاف، اذعان داشت: همه باید بدانیم که دشمن از پایبندی مردم به انقلاب و از حضور آنها در صحنه‌های انقلاب می‌ترسند و حضور مردم در صحنه‌های انقلاب و هوشیاری و آمادگی مردم، دشمن را مأیوس خواهد کرد.

رحیمی، روز انتخابات را لیله‌القدر ملت ایران برشمرد و بیان داشت: امروز انتخابات به منزله لیله‌القدر است که تقدیر کشور و شهرها در آن رقم زده خواهد شد.

وی به مردم توصیه کرد که در انتخابات دقت کافی و خدا را در نظر داشته باشند و به کاندیداها هم توصیه کردند در پاسخ به حضور مردم در صحنه از بداخلاقی و کارهای خلاف اخلاق پرهیز کنند.

وی ضمن تبریک میلاد پر برکت حضرت علی‌اکبر (ع) و روز جوان، افزود: جوان در هر جامعه و کشوری محور حرکت است؛ اگر حرکت انقلاب سیاسی باشد، جوانان جلوتر از دیگران در صحنه‌اند، اگر حرکت سازندگی یا حرکت فرهنگی باشد، باز جوانان جلوتر از دیگران هستند.

خطیب جمعه ابهر، مشکل اشتغال و ازدواج جوانان را یک مشکل اساسی خواند و به خود جوانان و مسئولان توصیه کرد که همت کنید.

انتهای پیام/

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

سیزده + 1 =