حضور ۶ هزار زائر از استان همدان در مرقد امام خمینی (ره)

محمد سرگزی در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه ۱۹۱ دستگاه اتوبوس و ۷۰۰ دستگاه مینی‌بوس برای اعزام زائران استان همدان به مراسم ارتحال امام خمینی (ره) اختصاص یافت؛ اظهار کرد: با توجه به برنامه‌ریزی به عمل آمده، تعداد ۱۹۱ دستگاه اتوبوس و ۷۰۰ دستگاه مینی‌بوس برای اعزام زائران پیش‌بینی شده است.

وی ادامه داد: فرآیند اعزام از تمامی شهرستان‌های استان به‌صورت یکپارچه از مراکز تعیین شده انجام خواهد شد.

معاون اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان خاطرنشان کرد: ظرفیت پیش‌بینی شده برای اعزام زائران، بیش از ۶ هزار صندلی توسط ناوگان حمل و نقل مسافری برون‌شهری است که هماهنگی لازم برای تسهیل در امر اعزام با شرکت‌های حمل و نقل مسافری انجام شده است.

سرگزی تصریح کرد: هم‌استانی‌ها برای استفاده از ناوگان حمل و نقل تدارک دیده شده می‌توانند از طریق ثبت‌نام در مساجد و پایگاه‌های مقاومت بسیج از نحوه اعزام مطلع شوند و در این رویداد مهم و تاریخی انقلاب اسلامی ایران حضور به هم رسانند.

این مسئول یادآور شد: زائرین در صورت مشاهده هرگونه مشکل در طول مسیر، می‌توانند شکایات، پیشنهادات و انتقادات خود را از طریق سامانه‌های ارتباطی ۱۴۱ با مرکز مدیریت راه‌ها مطرح کنند تا در سریع‌ترین زمان ممکن نسبت به بررسی و رفع آن اقدام لازم به عمل آید.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

4 × سه =