طی دو ماهه نخست امسال صورت گرفت؛ جمع‌آوری ۱۰۵ میلیون ریال کمک در قالب طرح همیان مولا در ابهر

13911108000545_PhotoA

ابهر آنلاین: مدیر کمیته امداد شهرستان ابهر از جمع‌آوری ۱۰۵ میلیون ریال کمک مردمی در قالب طرح همیان مولا در ابهر خبر داد.

محسن داودی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: کمیته امداد شهرستان ابهر به منظور کمک به خانواده‌های نیازمند و زیرپوشش این نهاد اقدام به اجرای طرح‌های مختلف مشارکتی می‌کند.

وی با اشاره به اینکه سالانه بیش از ۴۵ طرح مشارکتی توسط کمیته امداد اجرایی می‌شود، تصریح کرد: طرح‌های کمیته امداد براساس سنت‌های حسنه اسلامی بوده و هر یک از آنها به نیت خاصی اجرایی می‌شود.

مدیر کمیته امداد شهرستان ابهر با بیان اینکه یکی از طرح‌های اجرایی کمیته امداد طرح همیان مولا است، اضافه کرد: این طرح با هدف گسترش فرهنگ انفاق و احسان در بین مردم شهرستان اجرایی می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: کمک به خانواده‌های نیازمند و محرومیت‌زدایی نیز از اهدافی است که با اجرای طرح همیان مولا دنبال می‌شود.

داودی در ادامه با اشاره به جمع‌آوری ۱۰۵ میلیون ریال کمک در قالب طرح همیان مولا طی دو ماهه امسال، اذعان داشت: این میزان کمک در بین ۴۴۳ خانوار نیازمند توزیع شد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به سایر طرح‌های اجرایی این نهاد اشاره داشت و گفت: طرح محسنین، طرح اکرام ایتام، جمع‌آوری صدقات، جمع‌آوری زکات، طرح‌های ماعون و رضوان از طرح‌های اجرایی کمیته امداد در طول سال است.

انتهای پیام/

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

19 + 7 =