منصوری: برای ذخیره کالاها با کمبود انبار در استان زنجان مواجه هستیم

IMG08423922

ابهر آنلاین: مدیر کل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه ۱۴ زنجان گفت: در حال حاضر برای ذخیره کردن کالاهای مورد نیاز مردم در استان با کمبود انبار مواجه هستیم که باید در این زمینه تمهیداتی در نظر گرفته شود.

به گزارش خبرنگار مهر، رسول منصوری شامگاه سه شنبه در جلسه ستاد تنظیم بازار استان با بیان اینکه هم اکنون ۲ انبار شرکت با حدود ۴ هزار تن کالا پر است، افزود: یک انبار به ظرفیت ذخیره ۱۸۰۰ تن در بین راه وجود دارد و با توجه به رسیدن بار تا هفته آینده تنها برای حدود ۸۰۰ تن فضای ذخیره وجود دارد.

وی با اشاره به کمبود فضای ذخیره سازی در استان برای انبار کالاهای مورد نیاز مردم افزود: همچنین در راستای ثبت نام نانوایان برای دریافت سهمیه آرد در سامانه تا کنون ۱۴۲۷ واحد نانوایی ثبت نام کرده اند.

مدیر کل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه ۱۴ زنجان ادامه داد:  در تعیین میزان سهمیه آرد مورد نیاز در شهرستان ها اختیار به فرمانداران واگذار شده است و این در حالی است که بیشتر شهرستان ها درخواست افزایش در سهمیه آرد اختصاص یافته را دارند.

منصوری با یادآوری اینکه میزان ۶ تن آرد به سهمیه خدابنده و ۲ تن و ۴۰۰ کیلوگرم به سهمیه آرد ابهر افزوده شده است تاکید کرد: سهمیه ایجرود نیز در مجموع ۱۱ تن در روز مشخص شده است.

وی مجموع آرد مورد نیاز به صورت روزانه در استان را ۲۸۴ تن عنوان کرد و گفت: همه نانوایی ها باید حداقل میزان ذخیره سه تا چهار روز خود را پیش بینی نمایند و قبل از پایان ذخیره با واریز پول سهمیه بعدی را دریافت نمایند.

مدیر کل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه ۱۴ زنجان با تاکید بر اینکه تاکنون در میزان توزیع آرد در استان هیچ مشکلی وجود نداشته است، اظهار داشت: این سامانه دلالان را از مسیر توزیع آرد حذف کرد.

منصوری یادآور شد: استان زنجان در پخت نان لواش و بربری رتبه نخست کشوری و در پخت سنگکی رتبه سوم کشوری را از آن خود کرده است.

انتهای پیام/

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

20 − 12 =